Bu Blogda Ara

31 Mayıs 2009 Pazar

2009-2010 FORMA TAHMİNLERİ DEVAM


Uğur Karaoğlunun parçalı tasarımlarını takip ediyoruz. ilk açtığım 2009-2010 forma tahminleri başlığında (bkz:2009-2010 Sezonu Tahmini Formaları) 5, artı 2 de 2. bölümde (bkz:2009-2010 SEZONU 2 YENİ PARÇALI TAHMİNİ DAHA) toplam 7 farklı parçalı tasrımları gördük. ilk başlıkta sadece 1 tane çubuklu forma görmüştük, bu sefer 2 çubuklu forma daha tasarlamış Uğur Karaoğlu. 2 forma da aslında birbirinin aynısı sadece omuzların üstündeki adidas çizgileri birinde beyaz iken diğerinde sarı. İlk başlıktaki çubukludan farkı bu çubukluların çizgileri daha kalın. Bence daha başarılı bu çubuklu tasarımı, daha çok beğendim. İşin aslı ben çubuklu formalara karşıyım. Galatasaray'ın Home forması mutlaka parçalı olmalıdır ve ayrıca parçalı sarı kırmızı formamız olduğu zaman da çubuklu sarı kırmızı formaya ne gerek var. 2006-2007 senesinde hem paraçlı hem çubuklu 2 formayı da yaptık bana anlamsız gelmişti açıkçası. fakat Uğur Karaoğlunun bu 2 çubuklusu gerçekten çok hoşuma gitti, genelde çubuklu forma sevmediğim halde bu formaları beğendim..


Yukarıdaki forma ile keşke maçlara çıksak fakat göğüs reklamsız bu durum imkansız, biz ki 100. yılımızda koskoca kurucularımızın üstüne reklam alıp gözükmemelerini sağlamış bir forma tasarlamıştık. Maçlara giyilmese bile bu sarı formanın efsane stadımızın son senesinde bir anı forması olarak storelarda satılması görüşündeyim, çok başarılı bir çalışma olmuş. Murat Vurucunun süper tasarımı AliSamiYen stadı logosu, göğsün orta yerine yerleştirilmiş, Uğur Karaoğlu dizaynı formanın üzerine, bu anlamlı değişikliği Eser Özvataf yapmış... Çok iyi bir çalışma olmuş, çok beğendim.

Bu arada Uğur Karaoğlu tasarımlarını ve daha fazlasını alisamiyen.net internet sitesinde 2009-2010 sezonu formaları başlığı altında görebilirsiniz mutlaka girin bakın derim, değişik tasarımlar var. Ben Uğur Karaoğludan izin alıp bu resimleri koyuyorum belirteyim :)

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır