Bu Blogda Ara

20 Haziran 2009 Cumartesi

54 YILLIK FORMANIN ANLAMLI SATIŞI LÜTFEN OKUYUN

Dün akşam internetteki günlük forma araştırmalarım için kayıtlı sayfaları refresh ederken inanılmaz bir başlıkla karşılaştım "GS 54 Yıllık Forma Bu fırsat Bir kere gelir" yazıyordu okuduğumda. Girdim baktım ve Galatasaray Tarihinin en müthiş formalarından biri ile karşı karşıya geldim. Bu kadar anlamlı bir formanın pek çok insan tarafından bilinmediğini bildiğim için açılan başlığa katkım olsun diye bilmeyen insanlarında formanın bir galatasaray forması olduğunu anlamaları için 1955 yıllarında çekilmiş bir maç fotosunu da yolladım satıcıya. Çünkü bilmeyenlerin bu nasıl bir forma, yok böyle bir forma uydurma diyebileceklerini düşündüm. Fomanın hikayesini biraz paylaşayım, açılan başlıkta aynen şunlar yazıyor:

1955 YILINDA RAKİP TAKIM BREZİLYAYA KARŞI OYNAYAN 3 NUMARALI SOL BEKİN FORMASIDIR. BU FORMA SAHİBİNİN TAKIM ARKADAŞLARI ARASINDA BAŞTA TURGAY ŞEREN VE ŞUANDA ÇOK BÜYÜK KALEM OLARAK ADLANDIRILAN KİŞİLERDE VARDI. BU ÖNEMLİ FORMA YİNE 1945 YILINDA GS DE OYNAMIŞ BUDAK ÇAL'A SPOR TARİHİNİN DEVİ OLARAK ADLANDIRILAN METİN OKTAY TARAFINDAN HEDİYE EDİLDİ.

Kaç kuşak kaç olay yaşamış bu forma yazmaya gerek yok. Ayrıca Metin Oktay gibi bir efsane tarafından hediye edilmiş benim Galatasaray formalarından Daha kutsal saydığım tek insan !!! Hikayesi müthiş anlamlı. Bu arada 3 numaralı bu formayı giyen kişi kimdir ? bilen varsa lütfen paylaşsın

Fakat ben bilmiyordum bu anlamlı formanın satılış amacının formadan kat kat daha anlamlı olduğunu. Bana bu sabah satan kişiden mesaj geldi dün attığım resimden dolayı teşekkür ediyordu. Ayrıca formanın Lösemili bir hastaya destek olmak amacı ile satışa çıkarıldığını söyledi bu müthiş düşünceli insan satış yaparken bu bağıştan bahsetmemişti insanların yanlış anlamasından çekinmişti.

Lafı fazla uzatmamak gerek. Bu blog çok büyük bloglar kadar okunmuyor olabilir fakat birçok blog sahibinin bu blogu takip ettiğini biliyorum. Bir Galatasaray Dayanışması yaparak bu blogu takip eden tüm blog sahiplerinden bu formanın satışı hakkında okuyucuları bilgilendirmelerini rica ediyorum. Buraları okuyan taraftarlar ve duyarlı insanlardan belki formaya talip olan çıkar ve de Lösemili Bir arkadaşımıza büyük katkı yapmış olur.

Birçok yorumda da okuduğum gibi eğer gerçekten bu blogu takip eden Kulüpten birileri varsa da eğer, gönül ister bu eşsiz formayı kulüp satın alsın ve de Müzesine kaldırsın. ama gerçekçi olursak bunun olması zor gibi ne yazık ki !!

Bu anlamı çok büyük olan formanın Lösemili arkadaşımıza yardım amaçlı satışa çıkarıldığını bir kez daha hatırlatayım ve de bir kez daha lütfen bu blogu okuyan diğer blog sahipleri de bir başlık açarak destek versinler

En son baktığımda 8 gün 5 saati kalmıştı işte aşağıdaki linkten formaya ulaşabilirsiniz. Ürün Gittigidiyor'da satışta:





Bu arada ben bu formayı satan güzel insanları hiç tanımıyorum, onları tanıyan birilerini de tanımıyorum. Tek yapmak istediğim ufacık bir katkı. Gönül ister bu formayı kendi koleksiyonuma katayım hem de büyük bir katkı yapayım fakat benim gücüm yetmez. Bende olmayan bu eşsiz formanın başka birine gitmesi ve en iyi fiyatla en yarar sağlayacak fiyatla gitmesi beni çok mutlu eder.

Ama tabi ki en önemlisi arkadaşımızın acil şifaya kavuşması işte bu beni herşeyden çok mutlu eder.

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır