Bu Blogda Ara

12 Haziran 2009 Cuma

GALTASARAY ASLANLAR GRUBU FORMASI

GALATASARAY ASLANLAR GRUBU FORMASI




Forma, bana bir zamanlar Aslanlar Grubu'nun büyük bir ferdi olan, benim yaşım kadar ki bir zaman boyunca tribünlerde bu takımı desteklemiş ve hala da desteklemeye devam eden çok değerli bir abimden hediye geldi. Gerçek bir Aslanlar Grubu üyesinden bu formayı hediye almak ayrıca bir onur benim için.

Formanın ilginç bir özelliği v onu benzersiz yapan Adidas firması tarafından üretilmiş olması. 1998-1999 sezonu parçalı formasının üzerine Aslanlar Grubu Arması baskı olarak değil direkt kumaşla bir yapılmış ayrıca kolunda da aynı arma yine baskı olarak değil formann bir parçası olarak üretilmiş. Formayı ilginç kılan işte bu özellik. Ben ilk başlarda bu formanın üzerindeki Aslanlar Grubu armasının baskı oluğunu ve taraftarların bu armaları hrhangi bir 98-99 parçalısına keni imkanları ile bastığını düşünmüştm. Fakat formasyı görünce işlrin biraz daha farklı olduğunu anladım. Forma Adidas tarafından üretilmiş hikayesi ise şudur commandos1905 anlattı;

"O sezon adidasla bi görüşme yapıldı tribunlere forma alışkanlığı gelsin diye destek istendi, saolsun onlarda destek verip özel bir taraftar forması yaptılar. Biz de herkese ulaştırdık hepsi bu yani o kadar büyütülecek bişey yok ama şu kadarını söyleyebilirim sayemizde Türkiyede maça formayla gelme kültürü oluştu, forma satışı diye birşey çıktı. Dahası Adidasa hala 6.5 milyar (eski lira:) borcumuz var ama bu işten en karlıda adidas cıktı "

Diye anlattı bana. Aslında hepsi bu büyütülecek birşey yok dedi fakat ben daha önce eşi benzeri olmayan bir durum olduğunun farkındayım. En azından Türkiyede hangi kulübün taraftar grubu Kendi kulübünün resmi forma markası ile anlaşma yapıp o sezon giyilen formanın aynısını kendileri için üretmiştir ki ? Müthiş bir forma daha katıldı özel forma bölümüme manevi değeri çok yüksek olan bir forma daha eklendi. Böylelikle koleksiyon 3'ü özel olmak üzere tam 63 formaya çıktı!

Bu arada Aslanlar Grubu diye bir grup yok artık Efsaneler formalarıyla yaşıyorlar.

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır