Bu Blogda Ara

16 Haziran 2009 Salı

TARİHTEN BENZER FORMALARIMIZ #1

Bu Başlıktan bir yazı veya foto dizisi çıkar mı bilmiyorum. Yeni başladığım ve her hafta 10 sene geriye giderek kuruluşumuzda giyilen son formaya kadar olan bir resim serisi yapmaya karar verdiğim resim arşivinden ilk olarak 89-80 arası formaları tanıtmıştım (bkz:1989'DAN 1980'E GALATASARAY FORMALARI). İşte bu arşivi incelerken 70'lerde giymiş olduğumuz bir forma ilgimi çekti, bana birini hatırlattı :D bakalım, birkaç benzer forma daha var çok da uzun olmasa bile bir resim dizisi çıkaracağım bu başlıktan. İşte tam 30 sene arayla 2 forma;

(Bu arada şort adidas ama üstü ne marka anlamadım bir amblem göremedim :D)

78-79 Sezonu Away Forma


08-09 Sezonu Away Forma

1 yorum :

ayanux dedi ki...

orjinal resimdeki forma da şort gibi adidas olsaymış çok hoş olurmuş.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır