Bu Blogda Ara

6 Eylül 2009 Pazar

BEŞİKTAŞ FORMALARI KOLEKSİYONU #2



erkamerkam yaz dönemi boş durmadı ve çalıştı. Koleksiyonuna 7 güzel parçayı ekledi.

Galatasaray forma koleksiyonunu gerçekten çok insan yapıyor, fakat ben Beşiktaş formalarını bu denli dikkatli ve sürekli toplayan çok az koleksiyoncu tanıyorum açıkçası. İçlerindekilerin en büyüğü ve sezon olarak en fazlası erkamerkam 'a ait. Bu işin çok büyük üstadıdır kendisi. Dediğim gibi, geçtiğimiz 2 ay boyunca da güzel işler çıkartmış, yeni formaları bloga ekledik.

Koleksiyonuna;

1994-1995 Sezonu Adidas Beyaz forma

1999-2000 Siyah, çapraz çizgili Reebok

2000-2001 Sezonı kırmızı formanın 2. versiyonu (Beko reklamı ve Reebok logosu beyaz renk)

2006-2007 Beyaz 4th forma ve yeni sezonun 3 formasını ekledi.

Bu son gelenlerle birlikte Forma koleksiyonu tam 18 sezona ve 63 adete çıktı. Beşiktaş formalarını toplamak zordur, klasikleri çok fazla karşımıza çıkmaz bu sebeple süper bir iş başarmış tebrik ederiz kendisini.

NOT: Ben ekledim formaları bir yanlışlık varsa yıllarında düzeltelim.

İncelemek isteyenler: BEŞİKTAŞ FORMALARI

1 yorum :

vobeya dedi ki...

http://www.medyaspor.com/Files/Videos/images/bjk-gs.jpg

abi o gri formayı aradım.çok bozuk bir görüntü ama...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır