Bu Blogda Ara

5 Kasım 2009 Perşembe

UZUN KOLLULAR


Blog takipçilerinden Okis58x, formalarımızın uzun kollu hallerini bizim için çizmiş. Beyaz ve Parçalı formalarımızın uzun kollu hallerini görmüştük maçlarda, fakat mor nasıl olur kafamızda bir fikir oluşturması adına çok güzel çalışmalar.



Parçalı formanın uzun kollusunun satışa çıkması gündemde. Ocak ayında çıkması muhtemel düz kırmızı formamızla beraber Parçalı formanın da uzun kollu versiyonu çıkabilir aynı anda (Kesin değil, duyum). Fakat beyaz ve mor formanın bu sene uzun kollu halleri satılmayacak.

Bu güzel çalışmalar için Okis58'e teşekkür ederiz.

13 yorum :

Adsız dedi ki...

uzun kollu parçalı formamızın geleceğini okumuştum bu blogda. acaba ne zaman geleceği konusunda bir bilginiz var mı? 2-3 haftalığına Trdeyken almak istiyorum. bu sürede çıkar mı acaba?

Selocan dedi ki...

Ocaktan önce çıkmayacak diye biliyorum. Kesin değil zaten çıkacağı fakat çıkarsa da ocak ayında kırmızıyla beraber çıkar.

okanöztoprak dedi ki...

Bu arada kirmizi formayi da bi yapim dedim.. :
http://i33.tinypic.com/6pyuye.jpg
Oldu mu bilmiyorum tam..

Bazen olurya bi cikacak formanin resmi nete duser.. Bende öyle bi calisma yaptim:
http://i37.tinypic.com/oh3f40.jpg

Olmuslar mi?

Selocan dedi ki...

Bir şey biliyorsun da bizden saklıyor musun Okis58x :) Sanki kırmızı forma eline geçmiş gibi :). Şaka bir yana ellerine sağlık çok güzel çalışmalar. Kırmızıyı da ekliyorum şimdi bunların altına.

Selocan dedi ki...

Vazgeçtim kırmızı formaya ayrı bir başlık açacağım hem bahsetmiş oluruz :) Senden ufak da bir ricam olacak. Hani mor formada boyuna ince çizgiler var ya. Çizdiğin kırmızı formaya o ince çizgileri de ekleyebilir misin sana zahmet. Böylelikle tam olmuş olur ve yayınlarız Ocak'ta çıkması muhtemel forma diye. Ayrıca kırmızı şort da olsa çok kıyak olur yine tıpkı morun ki gibi çizgili ve parlak.

Tabi rica bunlar yapmana da gerek yok zahmet olmassa :) Teşekkür ederim şimdiden

okanöztoprak dedi ki...

Biraz sonra eklerim sortlu..
Fakat anlayamadim o dedigin cizgileri..
Zaten yokmu onlar uzerinde.. Mor formayla ayni sekil yaptim çünkü..

Bu arada Okis58x demene gerek yok..
adim Okan...

Selocan dedi ki...

Aslında benim çektiğim fotoğrafta da çıkmamış boyuna çizgiler. GSstore un sayfasında

http://www.gsstore.org/urunDetay.asp?urunID=5800

Dikkatli bakarsan boydan ince çizgiler var aralıklı aralıklı. İnce çubuklu forma gibi.

Selocan dedi ki...

Aslında çok mühim değil fakat parçalı formanın da omuzlarındaki adidas çizgileri farklı olmuş. Parçalı formamızın kalıbında omuzlardaki çizgiler kola doğru eğrilmiyor beyaz ve mordan farklı olarak. Omuz boyunca düz gidiyor ve kol başlarken kesiliyor. Şimdi burada anlatamadım tabi. Ama galatasaray.org a girip dinamo maçı görüntülerine bakarsan ne demek istediğimi anlayabilirsin.

Bu arada çalışmaların gerçekten muhteşem keşke ben de becerebilsem :)

okanöztoprak dedi ki...

Evet gördüm simdi.. Benim kullandigim kalipta(forma icin) o bulunmadigi icin bi denemem lazim..

okanöztoprak dedi ki...

Evet..
Parçali forma da yaptigim o hatayi farkettim bende.. Onu gidermeye calisacam..

Bu arada :
http://i34.tinypic.com/2mzgk6d.jpg

çizgileri yapmaya calistim :)

Selocan dedi ki...

Okan süper olmuş. Çok başarılı. Yarın kırmızı formayla ilgili bir başlık açacağım ve bu çizdiğin formayı da orada sergileyeceğiz. Eline sağlık. Teşekkür ederim...

okanöztoprak dedi ki...

Bu arada parçali formayi düzelttim..
Degistirebilirsin yani eger uygun gorursen.. :
http://i36.tinypic.com/5uqp1u.jpg

Selocan dedi ki...

Ekledim bile :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır