Bu Blogda Ara

20 Aralık 2009 Pazar

1983-1984 SEZONU GALATASARAY FORMALARI

Galatasaray sezonu Trabzonspor'un 6 puan gerisinde 3. bitiriyor. Kupada da final oynayamadan eleniyoruz. Ayrıca bu sezon da Avrupa'da maç oynamıyoruz.

Sezonun tümünü Parçalı forma ile tamamlıyoruz, tek maç hariç. O tek maçın hangi maç olduğunu bilmiyorum ancak farklı bir çubuklu forma ile sahaya çıkmışız. Milliyet Arşivleri'nde rastlayamadım bu maça, fakat başka bir resimde bu formaya rastladım. Göğüs reklamı Telefunken.

-1-







Bu forma sezonun neredeyse tamamında kullanmış. Başka alternatif forma düşünülmemiş. Bütün maçlara home formamız ile çıkmışız. Aslında tanıdık bir forma. 70'lerin sonlarından beridir kullanılan bir forma. Kimi zaman Umbro kimi zaman Çamlıca kimi zaman da markasız olsa da hep aynı forma giyilmiş. Metin Oktay parçalısı dediğimiz V yakalı forma. Fontu beyaz. Çoğu maçta kırmızı şort ile çıksak da arasıra sarı şort da giymişiz.

-2-


Bu formaya Milliyet Arşivleri'nde rastlayamadım. Ancak Sercan Sevinç'in bana gönderdiği arşivlerde bu forma var. Göğüs reklamı da tutuyor. Demek ki 1-2 maç giyilmiş bir forma, denk gelmemişiz. Bu forma bir önceki sezonda ve 70'lerin sonlarında rastladığımız çubuklu formalardan değil. Bambaşka bir forma. Çubukları daha önceki sezonlarda giyilen 2 formanın da arasında. Ne çok ince ne de çok kalın. Kırmızı V yakaya sahip. Font siyah ve kırmızı Adidas şort ile giyilmiş.

Resim Kaynak: Milliyet Arşiv

1 yorum :

Yıldırım dedi ki...

bu çubuklu forma o sezon kadıköyde fbyi 2-1 yendiğimiz maçta giyilmişti..

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır