Bu Blogda Ara

24 Aralık 2009 Perşembe

BİLİNMEYEN KIRMIZI


En azından ben bilmiyordum görene kadar. Resim oldukça bozuk. 1972 yılında oynanan bir Altay maçından görüntü. Altay beyaz renkli olan takım ve diğer düz kırmızı, altına beyaz şort, kırmızı çorap takılan takım biziz. Daha önce de çok keşfettiğim forma oldu ama buna biraz daha fazla şaşırdım. Çünkü benim bildiğim en son giyilen kırmızı forma 63 yılına ait. Hatta bu kırmızı forma 50'lerin sonlarında da giyilmiş (Aşağıdaki resim). En son gördüğüm tarih olan 63'ten tam 10 sene sonra bir düz kırmızı forma daha giymişiz. Resmin çok bozuk olması üzücü, çünkü şekli şemali belli değil formanın. Belki 0 63'te giyilen forma, 60'ların sonlarına kadar giyilmeye devam edilmiştir ve 73'de tek maçlık kullanılmıştır. Böyle olayların olduğunu gördük daha önce. Yani bir sezon için hazırlanıp 7-8 sezon tek maçlık periyotlarla kullanılan bir beyazımız var mesela. Ya da 10 seneyi aşkın kullanılan çubuklu ve parçalılar. Ama şeklini tam göremeden bir fikir yürütemiyorum böyle olduğuna dair. Ancak o 63'teki dev armanın bu formada olmadığı farkediliyor ki ,sökülüp yeni armanın dikilmesi çok da zor değil. O zamanlar yapılırdı. Formayı tam göremeden bir şey yazamıyorum, ya yepyeni bir kırmızı forma, ya da 63 yılından kalma formayı tek maçlık kullanmışız. Ne olursa olsun, ne sonraki, ne de bir önceki sezonda rastladım bu formaya.

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır