Bu Blogda Ara

22 Aralık 2009 Salı

Büyük Araştırma Bölüm 3

Geçmiş sezonlardaki forma giyimi dökümünü içeren araştırmamıza devam ediyoruz. Bu kez bir sezon değil, 2 sezon sonrasındayız. Çünkü 04-05 sezonuna denk gelen dergilerin bir kısmı bende yok, ve böylece o sezonun rakamlarının hepsini bulamıyorum. Bu hususta özür dileyerek, 05-06 sezonuna geçiyoruz.

Bu sezon 4 formamız vardı. Parçalı, beyaz, siyah ve kırmızı. Kırmızıyı saymazsak, burada hep söylediğimiz, "bir home ve bir açık-bir koyu iki away"den oluşan ideal kreasyona uyan bir vaziyet vardı. Ama tabii, bir de ondan sonrası var: formaların içerdeki ve dışardakı maçlarda doğru şekilde giyilmesi. Bakacağız bu sezon ne kadar uygun yapılmış o iş.



Rakamlara geçelim.
Parçalı, 20 kez giyilmiş. 9'u içerde, 11'i dışarda.
Siyah, 9 kez giyilmiş. 4'ü içerde, 5'i dışarda.
Beyaz, 3 kez giyilmiş. Hepsi içerde.
Kırmızı, 2 kez giyilmiş. Bir içerde, bir dışarda.

Daha önce incelediğimiz 2 sezonda da olduğu gibi, içerde "home" formamızı giyme sayımız az. 17 maçın yarısında giymişiz. Ki çok az. Bakalım bu sezonun rakamları nasıl olacak...
İlk away olan beyaz, sadece 3 kez giyiliyor. Dışarda giyilme amacıyla yapılan bir forma üç kez giyiliyor, ve hepsi de Asy'de. Yorumsuz.
Siyah desen, beyaz kadar olmasa da yine dengesiz rakamlara sahip.

12 yorum :

Herhangi Biri dedi ki...

bu sezonun yeri bambaşkadır çünkü türkiyenin en büyük ve en güzel şampiyonluğu artı gelmiş geçmiş bana göre en güzel formaların olduğu sezondur.
hala sık sık o sezonun fotoğraflarına bakıp iç geçiririm çünkü

parçalı tarihte ilk defa bu kadar sade ve bu kadar güzel yapıldı forma baştan aşağı ikiye bölündü ve bana göre "tam parçalı" buydu gerçekten ilk gördüğümde bayılmıştım.

beyazda ilk defa bu kadar güzel sarı kırmızı detaylar vardı. tek omuzdaki detaylar asil ve paşa gibi gösteriyordu benim gözümde de tarihteki en iyi beyaz formadır

siyahı anlatmaya lüzum yok siyah da çok ufak kırmızı detaylarıyla hala en sevdiğim GS formasıdır

o sezon sanki tanrı ufak bir dokunuş yapmıştı bize (gerçi tromso var ama:))

L dedi ki...

katılıyorum. hem şampiyonluk, hem de o sezonun formaları çok önemlidir. yazıda da eklediğim gibi. gerek tasarımların güzelliği, gerek kırmızı hariç klasik kreasyon şablonunun uygulanması, bu sezonu hatırlanası kılan detaylardan.

Selocan dedi ki...

Ama o kırmızı efsane formadır hee. Ben severim. Bu arada beyaz forma benim de en sevdiğim 2 beyazdan biri. Siyah sadeliği ile şov yapmış. Parçalı da güzel. Yani formalar açısından oldukça sağlam. Şampiyonluk için zaten bir söz söylemeye gerek yok.

L dedi ki...

var. ben söyleyeyim:"bir insan nasıl 16 dakikada ömrünün yarısını verir".

Adsız dedi ki...

:) blogun 100. izleyicisi oldum. gerçi biraz hile yaptım. olsun. :)

Selocan dedi ki...

:) Tebrikler nice 100'lere diyelim. Beğeniyorsanız ne mutlu bize. Bu arada girip çıktın farketmedim sanma :)

okanöztoprak dedi ki...

Alican resmi siteye bi göz at..

Selocan dedi ki...

Gördüm gördüm ben de şimdi onu koyuyordum bloga.

Ercan Güney dedi ki...

http://aafoto.aa.com.tr/searchArchive.do;jsessionid=54DEBE6699678456E9192B78C15E1FBB

Bu verdiğim linkten 04-05 sezonunun rakamlarını çıkarabilirsin istersen (maç tarihleriyle bakarak). Bu arada yeni blogta hayırlı olsun.

L dedi ki...

tamam teşekkürler. ordan eksik maçlara bakıp yazarım. çok saolun.

ahmetcan_48 dedi ki...

Ah o 16 dakika ah. O 16 dakikayı yaşayıp da sonunda kalp krizi geçirmediğim için Allah'a binlerce kez şükür ettim.

Selocan dedi ki...

Bu arada Sivas'ın üzerindeki Diadora'da en efsane formalardan biridir. Özellikle Roma'nın o sezon giydiği. Muhteşem

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır