Bu Blogda Ara

18 Aralık 2009 Cuma

FENERBAHÇE FORMASINDAKİ ARMA


Bizim formalarımızla ilgili büyük şikayetlerden biri armanın durumu malumunuz. Armamız formaya baskı yapılarak yerleştiriliyor. Ben de yazdım, mail gönderen de oluyor; Bu durumdan pek çok kişi şikayetçi. Neden formaya dikilmiyor da basılıyor deniyor. Yazdık pek çok kere sebebini, bir daha yazmaya gerek yok.

Verilen örneklerden biri de Fenerbahçe'nin armasının dikiş olduğuydu. Bugün yağmur sebebiyle kaçtığım kapalı bir mekanda Fenerium da vardı ve bu karşılaştırmalar aklıma gelince girip baktım formalarına. Ben de dikiş zannediyordum, değilmiş. Fenerbahçe'nin de armalarını bizim armaları yapan firma yapıyormuş ve de onların armaları da dikiş değil baskıymış. Görünce şaşırdım, çünkü çok söyleyen vardı, kıyaslayan vardı "onların dikiş bizim neden değil. Dikiş çok daha kaliteli duruyor" diyorlardı. Evet ben de katılıyorum, dikiş çok daha kaliteli duruyor ancak Fenerbahçe ile ilgili bir yanılma olmuş. Geçen seneki veya daha önceki sezonlarını incelemedim, belki onlar dikiş armalıdır.

Ancak bu kadar değil tabi. Bizim armanın üzerindeki yıldızlar formamızda en kalitesiz duran en bozuk görüntüyü oluşturan unsurlar. Eğer çok kullanıp, çok yıkarsanız formayı, dökülüyorlar. Garip kadife hissi veren bir kumaş, amatör şekilde kesilip formaya basılıyor. Bizim 3 yıldızımız formamıza böyle işleniyor. Fenerbahçe ise bu konuda daha başarılı, onların yıldızları oldukça kaliteli duran altın rengi iplik ile formaya dikilmiş. Yani ne kadar yıkansa da dökülmez ! Bu küçük detay bile formayı biraz olsun kaliteli göstermiş.

Yani bugünkü Fenerium çıkartmamı özetlersek. Onların armaları da bizimkiler gibi baskı, ancak yıldızları formaya güzelce dikilmiş. Bu fark var bir tek. Örnek verenlere duyurmak istedim. Fenerbahçe armaları dikiş değil (kime ne faydası olduysa :) sadece izlenimlerimi aktardım). Bu arada resim bana ait değil, gizlice çekmedim yani :)

4 yorum :

boo dedi ki...

fb armasındaki kırmızı rengi sarı renkten daha fazlayken bunların kırmızıya düşmanlığı bizim laciverte olandan neden fazladır anlamış değilim. zorlasan kırmızı forma bile yapılabilir adamlara 3. rengimiz hesabı :)

Dil çıkaran oğlan dedi ki...

fb nin armasının galatasaray gibi olduğunu biliyordum evet sedece yıldızlar dikiş onlarda ama beşiktaşın umbro formalarının tamamı dikiş hemde amatörce falanda değil milanın chelseanın dikişi nasılsa onlarınkide o kalite ama beşiktaş adidasa geçti geçeli arması bizimkinden daha berbat bir baskı en tepeden en dibe düşmüş gibi oldular yani:) bu arada bursasporun bu seneki formalarındaki armada dikiş farkettim ama öyle ahım şahım bir dikiş değil bilindik bir terzi dikişi o kadar.

Adsız dedi ki...

umbro dönemindeyken hem logo büyüktü hem de çok daha kaliteli duruyordu. umbronun fontu falan filan herşeyi daha kaliteli. adidas formalara o kadar para veriyoruz ama bana hep 2. kaliteymiş gibi geliyor...

ArenaFutbol dedi ki...

abdest alsaydın abi
girme öyle bilmediğin yerlere

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır