Bu Blogda Ara

13 Aralık 2009 Pazar

GALATASARAY FORMA TASARIMLARI BLOGU / BÜYÜK ÖDÜLLÜ


Galatasaray'ımız için forma tasarlayan herkesi yeni açtığımız blogumuza davet ediyoruz. Önümüzdeki sezon için kafasında Galatasaray'ımıza uygun forma tasarımları olanlar, kendi hazırladıkları tasarımları bize gönderiyorlar, biz de onları her hafta yeni blogumuzda sergiliyoruz. Kim bilir belki blogu kulüp takip eder ve sizden ilham alır, gelecek sezon sizin formanız futbolcularımızın üzerinde olur.

Ayrıca her hafta seçeceğimiz bir formanın tanıtımı, ana blogumuz olan GALATASARAY FORMALARI blogunda yayınlanacaktır. Haziran ayı sonunda, gönderilen bütün formalar arasından belirlediğimiz 4 adet tasarım finale kalacak ve açacağımız anket sonunda sizin oylarınızla birinci belirlenecek. Kazanan tasarımcıya, göğsünde 17 MAY 2000 UEFA FINAL yazan 2000 senesine ait beyaz formamızı hediye edeceğiz.

HAZİRAN AYI SONUNDA KAZANANA VERİLECEK ÖDÜL

Blog sadece Pazartesi günleri güncellenecek, daha sonraki günlerde tasarımlarınızı bize ulaştırıp bir sonraki Pazartesi yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Tasarımları yayınlayabilmemiz için belirlediğimiz şartlarımız var. Bu şartları blogun sağ kolonunda görebilirsiniz. Ayrıca buradan da hatırlatalım; Sadece mail yolu ile bize ulaşan tasarımlarınızı yayınlayacağız, yorum kısmına bırakılan tasarımlarınız yayınlanmayacak. Karışıklığa karşı böyle bir önlem aldık. Bu sebeple yeni bir mail adresimiz de var. Bu adrese gönderdiğiniz ve şartları sağlayan bütün tasarımlar her Pazartesi güncellenerek blogda yerini alacak, tasarımı yapan kişinin adı ile birlikte...

Amacımız bir çok tasarımcıyı tek bir çatı altına toplayıp, meraklıların ve kulübün ilgisini çekebileceği yüzlerce tasarımı sizlerle buluşturmak.

Blogu takip eden tasarımcıları yeni blogumuza davet ediyoruz. Ayrıca blogu takip eden ve tasarım yapan tanıdıkları olanlardan da haber salmalarını rica ediyoruz.

Bu arada art niyetli olanlar için belirtelim; Bu blog bize hiçbir maddi kazanç sağlamayacak. Amacımız amatör tasarımcıların çok iyi işler yaptıklarını gösterip, birilerinin dikkatini çekmeyi sağlamak. Bu iş bizim hobimiz. Bizim tasarımlarımız olursa ileride, yarışmada değerlendirilmeyecekler. Sadece sizlerin tasarımları bizi ilgilendiriyor.

HAZİRAN AYI SONUNDA KAZANAN TASARIMCI BÜYÜK ÖDÜL OLAN UEFA FINAL FORMASINI KAPACAK

12 yorum :

okanöztoprak dedi ki...

Keske o parçali formayi daha sonra yayinlasaymisim.. Kesin kazanirdim..
Bu isin sakasi tabi.. Güzel bi tasarim yapmaya calisirim..

Selocan dedi ki...

İstediğin kadar tasarım yapabilirsin hazirana kadar vakit var :))

Burak Eken dedi ki...

Çok güzel bir fikir, tebrik ederim. Harika tasarımları ortaya çıkaracağına eminim.

Ben de bu işten az-çok anlayan biri olarak kendimce tasarım yapmak istiyorum. Fakat aklıma takılan bir-iki soru var;

1-Tasarımlarda şort ve çorap da olması gerekiyor mu?
2-Formaların arkasının da gözükmesi gerekli mi?
3-Formaların kısa kollu veya uzun kollu olması bir şey değiştirir mi?

L dedi ki...

teşekkürler.

bir alttaki postta görülen resimler örnek verilebilir sanırım sorularınıza. en azından benim cevabım bu.
bakalım selocan ne der.

Selocan dedi ki...

Unutmuşuz onu yazmayı iyi hatırlattınız. Tasarımlarda şort ve çorap da olmalı. Sonuçta bir alt başlıktaki away formaya bakacak olursak şort ve çorabı görmeseydik pek bir anlamsız olurdu forma. Ekliyorum hemen şartlara

Selocan dedi ki...

forma arkasına ise gerek yok. Eğer arkaya bir ekleme yapmayacaksanız sadece önü yeterli. Arkasını yaparsanız bonus olur sadece...

Adsız dedi ki...

selocan24 hayırlı olsun yeni blogun...

bu yarışmaya blog ekibinden de katılım yapılabilecek mi? sonra kendin tasarlayıp ödülü kendine verme. :) bir de hazirana kadar zaman vermişsin. formanın çakmasını mı hazırlattırcan nedir?

şaka yapıyorum. saatin 3'ünde de daha mantıklı şeyler yazılmazdı herhalde. ben olsam öyle bir formayı ölsem kimseye vermezdim de. :)
şimdi ben tasarlasam çubuklu yaparım. fırçayı yeriz. :D

Selocan dedi ki...

:)) Sağolasın Riluial Yalnız ben değil Lappapzade ile ortak giriştiğimiz bir proje bu. Tutarsa acaip olacak. Umarım da tutar bence ihtiyacımız olan bir konu. O zamanı tasarımlar biriksin diye verdim ayrıca kalıpların belli olduğu aylarda kalıplarla çizilen formalarda olur. Henüz o şansımız yok. Kalıplar belli değil.

Biz de kafamıza göre forma tasarlarız belki ancak kesinlikle yarışmaya dahil olmayacak.

formaya gelecek olursak zamanında yatırım olsun diye 3 adet almıştım birini koleksiyona kattım diğeri bugüne nasipmiş. Ötekini de seneye veririz ya da ben bi 20 sene sonra satışa çıkarırım :)))

L dedi ki...

@riluial:

valla tür ayrımı yok ama, çubuklunun illegalliği düşünülünce, fırça gelmez diyemeyiz :)

Kaan dedi ki...

Ben de katılmayı düşünüyorum. :)

Kaan dedi ki...

Bu arada bazı kalıplar açıklandı, örnek olarak FC Tokyo'nun formasını ve de Meksika'nın formasını gösterebiliriz.

Selocan dedi ki...

Bekleriz :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır