Bu Blogda Ara

6 Aralık 2009 Pazar

KAYIP BULUNDU

Okan (Okis58x) sağolsun, 1.kaleci formamız diye tanıtılıp hiç yüzünü göremediğimiz, bence bu seneki en güzel 2 formamızdan biri olan formamızı bulmuş.


Forma'yı A2 takım kalecilerimiz giyiyormuş meğerse. Ufak olsa da bir resim yakalayabilmiş Okan. A2 Kalecilerimiz giymesinler mi ? Tabiki giysinler. Ancak Leo'nun üzerinde tanıtılmasına ve TFF'de 1. kaleci forması olarak gösterilmesine rağmen, bir kez bile Süper Lig havası koklayamamış bu formayı, A2 liginde görünce şaşırdım açıkçası. Kaldı ki satışı da yapılmıyor ve Store ekibi de akıbetini bilmiyor. Değişik bir durum, ancak sağlığı yerindeymiş ve daha da gelişmesi için A2'liginde oynatılmaya bir süre devam edilecekmiş.

İşin şakası bir yana, kaleci formalarıyla hiç ilgilenmem. Bugüne kadar hiç kaleci forması almadım. Ancak bu formayı gerçekten çok beğenmiştim ve almayı düşünüyordum. Zaten tanıtıldığı günün ertesi "bu formayı alabilirim" demiştim, hala da fikrim değişmedi. Şanssızlık işte. Bakalım satılacak mı?

Bu arada araya sıkıştırayım; Bugün Çadır'a gittim. Müthiş ürünler var. Sadece İnternet sitesiyle sınırlı kalmayıp Çadırı da bir gezin derim. Ürün sayısı muazzam, hayran kaldım. Bu sene ilk kez gidiyorum Çadır'a. Mor renkli ürünler almış başını gitmiş ve çok başarılı olanları da var içlerinde. He bir de beyaz formayı da aldım oldu mu 69 :)

1 yorum :

Umut dedi ki...

o formada sarı ve siyah renkler bulunuyor hakem formaları da siyah,sarı veya kırmızı,hal böyle olunca biz parçalıyı giyince hakem yalnızca siyah giyebiliyor kalecimiz de mecburen öbür gudik formaları... kalecimizin o formayı giyebilmesi için bizim mor veya beyaz tercih etmemiz, rakip takım formasında siyah,sarı veya kırmızı bulunmaması ve hakemin kırmızı formayı giymesi gerekiyor=) uzun oldu ama net oldu galiba kolaylıklar...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır