Bu Blogda Ara

16 Ocak 2010 Cumartesi

2010-2011 SEZONU ADIDAS KALIPLARI

footballshirtsculture sitesi gelecek sezon giyilecek muhtemel MLS takımlarının formalarını çizmiş veya çizilmiş hallerini bulmuş. Ben de takımları tek tek inceledim ve hangi kalıpları kullanmışlar bir baktım. Emre Gültekin bizlere yazdığı yazıda, gelecek sezon Adidas'ın 6 farklı kalıbı olduğundan bahsetmişti. Kalıpları tek tek ayırdım ve 14 farklı formada 6 tane kalıp olduğunu gördüm. Ayrıca Emre'nin sıraladığı milli takım listesinden de yararlanarak sadece çizim değil, gerçek forma resimlerini de kullandım sıralamada. Bir önceki sıralamada 1 kalıbı yanlış kullanmışım, geçen sezonun kalıbıymış, onu da düzelterek yeni sıralamayı koyuyorum. Yanlışı düzelten Okan'a ve Emre Gültekin'e teşekkür ederim.

Şunu hatırlatmakta fayda var. Kalıp ve tasarım tamamen farklı şeydir. Kalıp formanın kesimi ve dikişleri ile belirlenir kabaca. Tasarımcılar daha sonra bu çıplak kalıpları kendi belirledikleri tasarımlarla tamamlayıp, formayı yaratırlar. Bizde, kalıpları Adidas, tasarımları Gsstore ekibi yapar. Çıplak Adidas kalıbına parçalı veya çubuklu görünümü, üzerindeki çizgileri-desenleri ekleyecek olan bu ekiptir. Ayrıca Adidas'ın o sezon için tasarladığı bir kaç yaka tasarımını da olur. Bu Adidas'ın yaka tasarımları her kalıba uygulanabilir. Yani her kalıbın aynı yakaya sahip olması gerekmez. Yaka tamamen Gsstore tasarım ekibinin seçtiği bir unsurdur. Ancak tasarımını bu tasarım ekibi değil Adidas yapar. Zaten aşağıdaki resimlerde, tasarımların kalıplara nasıl uygulandığını, yakaların her kalıpta nasıl farklı kullanıldığını, böylece aynı kalıpta olan 2 formanın nasıl farklı göründüğünü gözlemleyebileceksiniz. Buyrun işte Adidas'ın gelecek sezon kalıpları. Bu kalıpların birkaçının gelecek sezon takımımızda kullanılacağını unutmayın ve hangi kalıbın en güzel şekilde formamıza yakışacağını yorum kısmında bizle paylaşın. Ayrıca her formanın yakasına dikkat edin ve hangi yakanın bize gideceğini de paylaşın. Başlayalım;

-KALIP 1 (YUNANİSTAN)-



-KALIP 2 (JAPONYA)-





-KALIP 3 (DANİMARKA, PARAGUAY)-





-KALIP 4 (FRANSA, ARJANTİN)-



-KALIP 5 (NİJERYA)-




-KALIP 6 (ALMANYA, İSPANYA, MEKSİKA,RUSYA)-





2 yorum :

Selocan dedi ki...

Kendi yazıma yorum yapayım :) Bana kalırsa kalıp6'dan mutlaka home, kalıp2 veya 3'ten beyaz ve sarı kırmızı detayları olan bir away yapılmalı. Yani o formalara o kalıpları yakıştırdım.

adozzi21 dedi ki...

kalıp2'nin en sonundaki değişik parçalı müthiş olmuş..tasarımdan anlasam sarı kırmızıya boyardım bi :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır