Bu Blogda Ara

23 Şubat 2010 Salı

"ÇAKMA FORMA ALDINIZ MI ?" ANKETİ SONUCU


Birkaç ay önce açtığımız anket'e bakarken, tesadüf 500 kişinin oy kullandığını gördüm ve bitireyim bari dedim. Zaten oy sayısı artsa da yüzdeler aşağı yukarı aynı kalıyordu ve genel bir kanıya varmış oldum böylelikle. Aslında bizim blogda açılacak bir anket değildi bu. Zaten takip edenlerin çoğu forma meraklısı ve forma meraklısı insanların çoğu da çakma forma almaz. O sebeple pek doğru bir yer olmasa da, merak ettiğim bir konuydu.

Anketin sonucunu resimden görebilirsiniz. Yüzde 73'lük bir kesim çakma forma almamış hayatında. Yüzde 13 kesim bu sezon çakma forma almış, yüzde 14 de daha önceki sezonlarda çakma forma almış. Keşke hiç kimse almasa, keşke satılmaması için kulüpten daha büyük bir çaba olsa vs... Ancak alan almış artık yapacak bir şey yok.

Bu arada ben bu anketten çıkan oranın, Türkiye'deki forma alan Galatasaraylı'ların oranı ile örtüşmediğini düşünüyorum. Aslında kulüpten ya da GSstore'dan birileri yazsa da bize mail, burada paylaşsak. Gsstore'un günlük forma satış rakamı kaç ? ve de internet üzerinden satılan çakma formaların günlük satış rakamı kaç ? bir kıyaslasak. Ben zannetmiyorum yüzde 73'e yüzde 27 fark atsın GSstore. Eminim ki internette satılan lisanssız formaların gerisinde kalıyordur. Bu sebeple bu ankete kanmamak lazım, ancak blogun takipçi kitlesinin de kulübüne katkısını görmüş olduk, bu sevindirici. Ayrıca çakma forma aldım diyen katılımcılara da sitemkarım, ancak teşekkür ederim dürüstlüklerinden dolayı :)

Bu anket başlığı üzerine, GSStore İhbar Hattı kurulması isteğimi bir kez daha dile getireyim. İlgili yazılar için şuraya ve şuraya tıklayınız.

1 yorum :

mirmak dedi ki...

Güzel bir anket oldu oylayanların ve düşünenin eline sağlık.Bir ankette ben düzenledim Rijkaard ile ilgili katılmak isterseniz blog adresimi veriyorum.

http://captainlogbook.blogspot.com/

saygılarla

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır