Bu Blogda Ara

4 Nisan 2010 Pazar

METİN OKTAY FORMASI GSSTORE.ORG'DA


Geçen hafta Gsstore'un ana binası olan Ali Sami Yen'in yanındaki çadırda satışa çıkartılmıştı bu forma. Bugün de internette satışına başlanmış. Almak istiyorsanız, artık evden çıkmanıza bile gerek yok. Ben de internetten alacağım şahsen. Bu arada GSStore.org'un açılış kısmına güzel bir de sunum yapılmış forma ile ilgili (resme tıklayın). Hoşuma giden bir ayrıntı oldu bu. Her ne kadar formaya benzemese de alınması gereken güzel bir ürün. Zamanında çok arayanlar için kaçırılmaması gereken bir fırsat.

13 yorum :

L dedi ki...

bu parçalı üretilirse...

bu tip cümleleri yazmaktan bıktıımı farkettim niyeyse.
ama keşke üretilse be amına koyym.

Oz dedi ki...

ürün malesef ciddi hatalı....

ön ve arka yüz parçalı olmasına rağmen kollar parçalı değil. bu yüzden formanın önden görünümü ile arkadan görünümü aynı değiller.

simetri hastalığı olmadan detaylara önem veren birisini bile rahatsız edecek bir nokta....

bunun dışında kırmızının rengi ve kumaş ilk formalara göre daha iyi...

kolleksiyona katmak için alınmalı...

liverpoolandkop dedi ki...

Aldım, giydim ve test ettim.
Bu seferki öncekine göre baya kaliteli olmuş.
Herkese tavsiye ederim, bitmeden yetişip alın. =)

fatih dedi ki...

slm bu forma istanbul dışındaki gsstore larda da satışa çıkmış mıdır acaba bilgisi olan var mı?

emregs75 dedi ki...

Bu forma tamamen bir yanıltıdır. Bi kere renkler böyle değildir, çok daha açıktır. Formanın arkası tam parçalı değildir.V yaka bu formada olduğu gibi tırtıklı değildir.

Bu arada gazetedeki Metin Oktay'a herkes bir baksın. Formanın yakası geniş ve yakalı. Yani satışa çıkartılan forma ile gazetedeki GS forması farklı.

1908 serisindeki formada yanlıştır tıpkı bu formada olduğu gibi. Bence ya FEBE nin yaptığı Retro formalardan örnek alsınlar yada bu işi bilen insanlara bıraksınlar yada bir şans versinler...

AslanlıYol dedi ki...

Bu blogu yeni yeni takip etmeye başladım, gördüğüm kadarıyla forma analizleri yeterince detaya iniyor, bu güzel site için tebrik ediyorum ellerine sağlık!

geçmişte belki değinilmiştir ama bu konuda detaycı bir insan olarak benim de klasik parçalımızla ilgili merak ettiğim birşey var: parçalı formanın hangi tarafı sarı hangi tarafı kırmızıdır. gördüğüm kadarıyla GSSTORE ürünlerinde bir standart yok.

Şöyle ki, yeni çıkan Metin Oktay t-shirt'ünün, gsstore mont bölümündeki taraftar montun, çift taraflı yeleğin ve çift taraflı parçalı montun giyene göre sağ tarafında sarı varken, bu yılki parçalı formanın ve rijkaard'ın üzerindeki kapşonlu parçalı montun sol tarafında yer alıyor sarı renk.

Metin Oktay t-shirt'ünün eski versiyonunda ve 2008-2009 parçalısında da sarı renk sağda idi.

Bizim bayrağımızın bir standartı yok mudur?

Selocan dedi ki...

Standartı ne yazık ki yok. Ancak olması gereken esas renk düzeni bu başlıkta gördüğümüz kırmızı tarafı sol göğüste olan Metin Oktay forması gibi olandır. Esası budur. Yani bu sene giydiğimiz parçalı hem tam parçalı değil, hem de renklerinin yerleri değişik.

Tam parçalı derken ne demek istediğimi anladınız sanırım. Blogda değiniyoruz bunlara mümkün oldukça, ancak yeni katıldıysanız aramıza görmemişsinizdir belki.

http://galatasarayformalari.blogspot.com/2009/08/esas-galatasaray-formasi.html

Yukarıdaki linkte biraz karışık olsa da anlatmıştık bizim esas parçalımızı.

Kimyager dedi ki...

arkadaslar denizlideki store hala getirmedi formayı zaten hiç bir şey yok bombos storeun içi bu kiminle ilgili bir durum denizliden mi kaynaklanıyo yoksa ana merkezden mi

Selocan dedi ki...

Benim bilgim yok bir arayıp sormak lazım. Resmi sitede ilgili yerlerin telefonları var. Arayıp sebebini sorabilirsiniz.

Kimyager dedi ki...

store un sitesinde bi telefona rastlayamadım ama mail attım biz bilgi veremiyoruz tarzında bişeyler söylediler bu kadar ilgisizlik bilmiyorum artık milletin feneriumu üründen geçilmiyo neyse yapcak bişey yok katlancaz artık bi galatasaraylı olarak

Selocan dedi ki...

Ben bulup vereyim size numaraları. Bu başlığı takip edin ya da bana bir mail atın.

Selocan dedi ki...

Denizli Galatasaray Store
0 (258) 215 14 01

Mecidiyeköy Galatasaray Store (Merkez)
0 (212) 347 24 67 - 68

Kimyager dedi ki...

eywallah hocam valla büyüksün ilgilendiğin için tesekkürler

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır