Bu Blogda Ara

20 Mayıs 2010 Perşembe

2009-2010 FORMA İSTATİSTİĞİ - TABLO

Blog takipçilerimizden Osman, Bu sezonun forma istatistiği yazdığımız başlığa "tablo çizip gösterseniz daha yararlı olur" demişti. Hakikaten de öyle. Çünkü çok sayının olduğu uzun bir yazı, insanın kafası karışabiliyor. Ben de hemen 1-2 tablo yaptım. Acele ile yaptığım için görsele önem veremedim fakat içeriğinde bir yanlışlık yok. Geçen günkü yazıda 1-2 yanlış ve eksiklik vardı. Onları da düzelttim. Resimlerin üzerlerine tıklayınız.

- Toplam Kullanılma -


- İç Saha Deplasman Durumları -


- Galibiyet - Beraberlik - Mağlubiyet Durumları -


Tablo da tek bir eksiklik var. Sezon başı ilk maçımızı (AL ön eleme) eski sezon Parçalı formasıyla yapmıştık. Beyaz formaya +1 şeklinde gösterdim o detayı, ancak Parçalı da göstermemişim, direkt yazmışım. Bilginize.

3 yorum :

Osman dedi ki...

cok güzel olmus, eline saglik.

dedigin gibi görsellere de biraz zaman ayirilinca, standart bir tablo cikarabilir ortaya, ve bunu da neredeyse her sezon icin kullanabilirsin...

ayrica ismimizi de belirtmissin, özel tesekkür edelim ;)

Selocan dedi ki...

Rica ederim :) Bir boş tablo çıkartmak lazım dediğiniz gibi, her seneye uyacak.

ahmetcan_48 dedi ki...

emeği geçen kardeşlerimize sonsuz teşekkürlerimi sunarım.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır