Bu Blogda Ara

17 Mayıs 2010 Pazartesi

ANKET SONUCU


"Bir sezonda Parçalı formamız en az kaç kez giyilmeli ?" diye sormuştuk hatırlarsanız, bundan 2 hafta önce. Lig bitti ve elimizde kaç kez giydiğimize dair rakamlar mevcut artık. Bunlar ile ilgili yazıyı hazırladım, yarın yayınlayacağım birkaç ekleme yaparak. Sadece Parçalı değil, diğer formalarımızı da hazırladım. Yarın öğlen gibi yayınlarım.


Anket sonucuna gelirsek; Açarken "kaç kez giymişizdir değil, kaç kez giymeliyiz" diye özellikle belirtmiştim. Tabi böyle deyince, doğal olarak sonuç çok net ve kesin oldu. Açık ara farkla, 25 ve üzeri kadar giymemiz gerekir seçeneği ankette lider konumda. Bu sezon 26 maçımızı iç sahada oynadık. Bu sebeple en az 26 kez, hiç şaşmadan, parçalı formamızı mutlaka bütün ASY maçlarında giymemiz lazım. Tek maç bile atlamamak lazım. Hatta ve hatta bu maçların tümüne beyaz şortlu çıkmamız lazım. Olması gereken bu. Peki bizdeki sonuç nedir ? Facebook sayfamıza birkaç gün öncesinde sızdırmıştım bu seneki Parçalı durumumuzu. Yarın çok ayrıntılı şekilde buraya yazacağım. Bir anketin daha sonuna geldik, bütün anket sonuçlarımızı görmek isteyenler, en sağ kolonda Rijkaard'ın resminin hemen altındaki Anket logosuna tıklayabilir. Buradan direkt link vermiyorum, eliniz alışsın :)

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır