Bu Blogda Ara

31 Mayıs 2010 Pazartesi

ASLAN DESENİ OLMAYACAK MI ?

Utkan AYHAN Tasarımı

Bazen kulüpler her formasından 1'den fazla adet prototip tasarlarlar ve bu seçeneklerden birini seçip Adidas'a verirler ve Adidas üretir. Sonra da satışa sunulur. Mesela geçen gün Real Madrid'in tanıttığı Home forması, birkaç hafta önce sızan home formadan farklı. Onlar da demek ki 2 adet home tasarlamış ve birini işin sonunda seçmişler.

Şimdi şöyle bir ihtimal belirdi. Güzel bir haber değil bu bana göre, tabi yine sizin de görüşlerinizi bilmek isterim. Galatasaray son aldığım duyumlara göre 2 adet krem rengi Away tasarlamış, Biri bahsettiğimiz Aslan Figürü taşırken, diğerinde bu figür bulunmuyormuş (yerine başka bir figür mü var, yoksa düz mü bilmiyorum). Fakat kulübün Aslan Figürlüyü üretmemeye doğru kaydığı haberini aldım dün gece. Tabi bunların sadece duyum olduğunu da hatırlatalım. Ben gözümle görmedim formaları. Ancak böyle can sıkıcı bir durum söz konusu olabilirmiş. Size de soralım. Ankete katılıp fikrinizi belirtirseniz seviniriz. Belki bu ufak anketimiz amacına ulaşır.




12 yorum :

Burak Eken dedi ki...

Değişiklik iyidir. Aslan figürü olsun.

Seco dedi ki...

Aslan deseni farketmez de aynı renkte 2 away forma bayağı komik olur. Öyle bi saçmalık yapmazlar yanlış istihbarattır demek istiyorum ama söz konusu bizim kulüp olunca diyemiyorum:)

Selocan dedi ki...

2 away üretilmeyecek. İki krem renginden birini seçecekler.

Adsız dedi ki...

abi hatırlarsab geçen yıl başkan formayı taraftarlar seçecek dedi.belki onun için farklı tasarımlar düşünülüyordur

Selocan dedi ki...

Yok abi olsa öyle bir durum, çoktan yapılırdı anket. Onun için geç kalındı

Adsız dedi ki...

abi formalar ne zaman tanıtılır bilgin varmı

Selocan dedi ki...

Beşiktaş'ın yaklaşık 10 gün sonra tanıtılacağı söyleniyor. Bizim ne zaman olur açıkçası hiçbir fikrim yok. Bilgi de alamadım o konuda.

victorieux dedi ki...

esasında krem falanda olmasın hiç.direk aslan desenli sarı forma çıksın baya bi şahane olur.

Selocan dedi ki...

Krem olacağı kesin de, deseni tartışılıyormuş.

okanöztoprak dedi ki...

Bana kalirsa olmasa da olur.
Bana sade forma daha güzel geliyor.

ahmetcan_48 dedi ki...

abi aslan figürü olsun ya değişiklik olur. Hem bak bu yıl fenerin armalı forması da çok sattı. Yani her takım taraftarı değişikliği hem zevki alarak hem de maddi olarak seviyor :) Kulübe iyi bir gelir getireceğinden eminim. Ayrıca BJK, formalarını 10 Haziran'da kesin olarak tanıtacak. Biz inşallah gene Temmuz'un 21-22'sini bulmayız.

genius dedi ki...

krem rengi forma çok hoşuma gitmese de bu forma aslan figürüyle benim için katlanılabilir hale gelecekti umarım yapılır.... Bi de bu aslan olayının benim için ayrı bi önemi var. Aslan desenli beyaz bir forma tsarlamıştım öyle birden aklıma gelmişti ve 3-4 gün sonra burada formalar açıklanınca o formayı duyunca çok şaşırmıştım . İçime doğdu galiba :D

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır