Bu Blogda Ara

15 Mayıs 2010 Cumartesi

PARÇALI - BEYAZ ŞORT - SİYAH ÇORAP


Tarihimizde pek bilinmese de denediğimiz bir kombinasyon bu. Gerek kırmızının koyu bir ton olması, gerekse eski resimlerin siyah beyaz oluşu ve kalitesizliği sebebiyle belli olmayan bir ayrıntıdır, ya da unutulup gitmiştir. Açık konuşmak gerekirse benim de yeni öğrendiğim bir kombinasyon. Ben o koyu çorapları kırmızı olarak bilmişimdir hep, meğerse 1930 ile 1950 yılları arasında dönem dönem (sürekli değil) bu çorapları giymişiz. Daha sonraki dönemlerde, 90'ların ortalarında siyah şortu da sık sık kullandığımız zamanlarda, siyah çorap vazgeçilmezdi, ancak benim anlatmak istediğim tam parçalı altına beyaz şort ve siyah çorap kullanımı. Yakın dönemde, hatta 50 yıllık uzun bir dönemde bu tarz bir kombinasyon denemedik.


Acaba şimdi yapılsa nasıl olur diye düşünüyorum. Ben böyle değişik kombinasyonları severim. Ayrıca tarihimizde de olduğunu düşününce yapılmasının güzel olabileceğini düşünüyorum ve ilerki sezonlarda denenmesini istiyorum. Sizin fikriniz nedir bu konuda, merak ediyorum.

Tabi diyebilirsiniz; Önce beyaz şort altına kırmızı çorap giymeyi öğrenelim, sonra tarihten gelen bu siyah çorabı deneriz. E tabi siz de haklısınız, ama böyle düşünüp yazmasaydık, şuan blogda 50 başlık anca açılmıştı. Sevgili Okan'a örnek tasarımı için teşekkür ederim.

1 yorum :

Sercan dedi ki...

Bir ara PES6da beyaz sort altina kirmizi corap, beyaz corap ve siyah corap denemistim.
Yaklasik hep 1 ay deneme vs oldu ve acickasi göze en hos geleni kirmizi corapti.

Siyah corap ve beyaz sort güzel, ama daha cok Roma, Milan ve ManU gibi geldi bana hep.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır