Bu Blogda Ara

5 Haziran 2010 Cumartesi

BU FORMALARIMIZI HATIRLIYOR MUSUNUZ #8

Ben de çok şaşırdım ilk gördüğümde, eminim siz de şaşıracaksınız. :)

O kadar maç izledik, o kadar arşiv taradık ama buna hiç rastlamamıştık...

Meğerse böyle bir formamız da yapılmış, ama hala giyilip giyilmediğinden emin değilim.

Tasarımı ve kalıbı ile tam bir 1996-1997 sezonu forması. Gerek kumaşı, gerek yakası; sezonu tespit etmemizde işe yarıyor...


Ayrıca o dönem Adidas giyen Avrupa takımlarınınkine de yakın bir kalıbı var. Bu formanın bir benzerini, yeşil ve beyaz renklerin kullanımı ile Liverpool giymişti mesela...

Velhasılı sevgili formaseverler, ben şoktaydım, Allah'tan çabuk çıktım şoktan da gidip aldım formayı...

Arşivleri bir daha tarayacağım bu forma için, elimdeki forma maçta giyilmiş bir forma belli. Belki Almanya kamplarından birinde, adını bile kimsenin hatırlamadığı bir takımla yapılan bir maçta giyildi, ama giyilmiş olduğunu düşünüyorum. Yoksa reklamdı, sırtta numaraydı, kimse uğraşmazdı.

Lig, kupa, Avrupa maçlarında giymediğimiz kesin tabi...

Formayı daha fazla anlatmaya gerek yok, fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum sizi...




12 yorum :

Burak Eken dedi ki...

Bu ne yahu? :) Yardımcı hakeme ver, bayrak diye kullansın. :)

Sercan dedi ki...

1940larda'da böyle forma vardi galiba.

Burak Eken dedi ki...

Sanırım sadece yatay çubukluyla damalı kaldı. Onları da yaparsak, "ana renklerinden en çok forma üreten takım" ödülünü kazanabiliriz. :)

victorieux dedi ki...

belki de mavi-lacivert forma gibi adidasın kulübe sunduğu ama kulübün tercih etmediği forma olabilir.ama allah için güzel formaymış.keşke giyseymişiz.

lions dedi ki...

bu formayıda gordum ya walla sızden korkulur nerden buldunuz bunu acayıp sasırdım hc bızım tarzımız forma deıl bnce o yuzden gıyılmemıs onemlı maclarda

N. Burak dedi ki...

Başka bir şubenin forması olabilir.

Yıldırım dedi ki...

bu göztepe stili, 96-97 sezonu kataloğunda yer alan bir forma.. öncelikle şunu söyliyeyim, bütün maçları 1983'den beri zamanında tek tek takip etmiş biri olarak bu forma hiç bir maçta giyilmedi, aynen lacivert forma gibi sadece öneri olarak hazırlanmış tek bir formadır. bu formanın yakasız hali de bende var ayrıca, o dönem alınabiliyodu adidastan.. galatasaray için hazırlanmış ve hiç giyilmemiş formalar bölümü yaparsan bunu oraya dahil et bence.. ayrıca daha öncede yazmıştım 97deki füme formanın ilk hali antremanda görücüye çıkmıştı, o formanın kol altında da kalın çubuklar vardı ortadakiler gibi daha sonra terim sadeleştirdi onu.. o halini de bulabilsen keşke..

Sercan dedi ki...

GS tarihi kitabinda simdi okudum.
Para yoktu diye 1940larda inglizler tarafindan verilen formalr varmis

Daha cok kumas.

Ama bütün takimlarda bu varmis.

Gündüz Kilcili resim bile var

calibra dedi ki...

@ yıldırım,

abi çek fotoğraf gönder, paylaşalım onları da?

merak ettim bak şimdi...

lions dedi ki...

bu sene sevıllanın boyle bı forması wardı bnce cok kotu bı tasarım ıyıkıde gıymemısız bu fprmayı

liverpoolandkop dedi ki...

Bildiğin jokey forması hocam bu, gönder Veliefendi'de giysinler =)

Yıldırım dedi ki...

@calibra,
selocan adresine mail attım bendeki formanın resimlerini ve tarihten göztepe örneklerini..

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır