Bu Blogda Ara

29 Temmuz 2010 Perşembe

MERCAN'IN İLK SINAVI


Formalar hakkında kesin bir görüş bildirmek için futbolcuların üzerinde, maç sırasında görmek lazım. Tanıtım veya Store'daki resimler bize fikir verse de, en nihai kararı futbolcularda gördükten sonra verebiliriz. Hatta beğenmeyen pek çok kişinin de fikri maçtan sonra değişmiş olabilir.


Ben çok beğendim, formaları tek tek değerlendireceğimiz yazıları kısa zamanda sizlerle paylaşacağız. Ancak maçta futbolculara ve zemine mükemmel derecede uyan, çok güzel bir tonda olan mercan rengi, gerçekten güzel seçim olmuş. Ayrıca devrim niteliğinde olan koyu şort ve çoraplar da formanın en güzel özellikleri. Bütün olarak baktığımızda ve 3rd olduğunu da düşünürsek kusursuz bir forma diyebilirim (sahadaki görüntüsü açısından). Parçalının değişmediğini ve çok kötü olduğunu düşünürsek, bu senenin sahaya en yakışan forması bu olacaktır Galatasaray'ın. Tabi bir 3rd forma olduğunu düşünürsek, çok fazla giyilmemesi adettendir. Ancak bizde yok böyle bir adet, çokça görürüz sahada bu sene.


Yazı fontu oldukça büyük, ancak bu marjinal karakter ve boyut benim çok hoşuma gitti. Ayrıca numaraların nostaljik bir havası var. Siz nasıl buldunuz ? Sahada görünce fikri olumlu veya olumsuz olarak değişeniniz var mı ? Yorum kısmında konuşalım.

14 yorum :

Enes dedi ki...

Şahsen çerçeve içindeki koyu tonajın inanılmaz bir çirkinlik oluşturduğu kanaatindeyim. Beşiktaş'ın yaptığı gibi sadece çerçeve kullanılsa, renk de bir değişim yapılmasa daha iyi olurdu.

Onun dışında bence de gayet güzel forma...

cengo88 dedi ki...

ilk gunki gibi ayni fikirdeyim muhtesem:) gsstore den ismarlayacagim yakinda:)

bro'o dedi ki...

fontlar gerçekten çok asil duruyor isimler büyük yazsada numaralar gayet şık..oyuncular terleyince numara yazan kısımın renk farkı kapanıyor bu baska bir detay ama formaların sırt kısmına bakınca 2000 yılını hatırladım birden ülker yazısı keşke hiç olmasa..

90 + 3 dedi ki...

İçi boş olduktan sonra üstündekileri konuşmaya gerek var mı be üstad?
Ayhan-Sarp-Barış üçlüsü var yine ortada. Mercan giyse ne olur, kot-gömlek çıksa ne olur?
http://doksanartiuc.blogspot.com/

Boogy dedi ki...

Öncelikle emekleriniz ve bilgilendirici siteniz icin tesekkür ve tebrik ederim.
Formalari zaten cok begenmistim, canli görünce daha da begendim.Siyah sort ve coraplarla gercekten mükemmel duruyor.

Sühan Alp dedi ki...

tek kelimeyle iğrenç bir formaydı.İlk olarak az olsun sevmiş olsam da maç sırasında görünce hiç sevmedim.Başarısız bir çalışma olmuş.

gerisi önemli değil... dedi ki...

hoş forma. en azından kimin terlediği belli oluyor :)

Burak Eken dedi ki...

Ülker reklamı varken, isimlerin görünmeyeceğinden korkuyordum. Ama gördük ki; isimler gayet rahat okunabilir. Bu sorun ortadan kalktıktan sonra, fontların büyümesinin daha güzel olduğunu söyleyebilirim.

ugurdeveci dedi ki...

2 gün önce doğum günü hediyesi olarak almıştı babam.resimlerde falan çok hoşuma gitmesine rağmen formayı elime alınca o kadar da büyük bir etki yapmadı bende. açıkçası hoşuma gitmedi. digip Krem formayla değiştirdik. bana göre krem forma daha sade ve şık. dün maçta futbolcuların üzerinde spot ışık vurunca gerçekten de çok şık duruyor. ama talihsizlik işte. mor formaya 6-0'lık netenya maçıyla başlamıştık. mercan formaya 2-2 belgrad maçıyla başladık.:) geçen sezonun formalarının kumaşı bana biraz daha kaliteli gelmişti. bu biraz '' Tırtıklı '' gibi :) ama güzel yaw.

Adsız dedi ki...

an itibariyle gördüm formaları
cepten yazıyorum bu yorumu.mercan iyi ama krem berbat.renk seçimi yaparken rakibe baskı yapması gerektiği filan hiç düşünülmemiş.bu kadar yumuşak bir forma rengi olamaz. kumaşlar çok uyduruk, kalıplar aynı... tasarım bloglarımızı kapatalım nasılsa sallayan yok

Selocan dedi ki...

@ 90+3

Abi bizim olayımız bu, futbolu kendi aramızda konuşuyoruz, formaları burada yazıyoruz. Konsept yani :)

@ Boogy

Teşekkürler :)

@ barba

Abi rakibe baskı yapan forma rengi nasıl oluyor yahu ? Rakibe baskı yapması gereken tek formamız Parçalı zaten. Bizim beyazımızın öyle bir meziyeti var mıydı ? Krem de onun yerine geçti 1 senelik. Baskı yapması gereken futbolcular, away forma değil diye düşünüyorum. Ama füme falan daha yırtıcı geliyor olabilir tabi :)

ArenaFutbol dedi ki...

Siz formayı edindiniz mi bilemiyorum ama ben gittim baktım Mercan formaya
Formanın kumaşı benim evimde bulunan sahte Fiorentina formasıyla aynı! böyle piksel piksel gibi, yanlardan çekince ortaya kareler çıkıyor
Bilmiyorum farkettiniz mi ?
Bence kalitesiz bir forma.
Bir arkadaşım bana şöyle söyledi "iyi ki taraftar forması almışım" dedi. Halbu ki onun kalitesiz taraftar forması sandığı bildiğin maç forması
Bir anektod olarak ekliyeyim dedim

uAYLMZ dedi ki...

Formanin rengi tam bir skandal yaa... dun maci izlerken sanki Galatasarayi degil de baska bir takimin izliyorum havasa vardi... O sicakligi vermedi bana mor bundan daha gzl'di !

Bir an önce su A.S.Y formasi da ciksa

Oz dedi ki...

Font süppper.....

formanın arkasının koyu renk olması da süpper

arka ülker reklamının siyah-pembe olması süper, gözü artık o kadar rahatsız etmiyor.

formanın kendisi çok güzel ama bizimle alakalı değil bence...keşke düz sarı olsaydı.

çubukluyu iple çekiyorum.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır