Bu Blogda Ara

15 Ağustos 2010 Pazar

ARSLAN'IN İLK SINAVI



Arslan demek çok zor, ancak takım bu adı koymuş o sebeple öyle diyoruz-yazıyoruz (demiyoruz da yazıyoruz). Pembeye mercan dediğimiz gibi... Maçı izleyemedim, iyi ki de izlememişim. Krem formamızı giydiğimiz ilk maçta ilk mağlubiyetimizi aldık, formayı canlı göremediğim için bir yorum yapamıyorum. Ancak fotolardan fena durmadığını gördüm. Yine de üzerindeki Aslan kadar vahşi bir yapısı yok. Pek asil durmuyor. Öyle mazlum bir forma gibi. Bu renk bir forma başka bir takımda görmüş müydünüz ? Ben 3sn düşündüm bulamadım. Siz okurken daha fazla düşünürsünüz muhtemelen, yorum kısmına bulursanız atarsınız. Demek ki formalar için pek uygun bir renk değil.



Beni en çok hayal kırıklığına uğratan forma bu oldu, bu fikrim fotoları görünce de değişmedi. Yine de fena durmamış, o da fotolardan gördüğüm kadarıyla. Maçı izleyenler nasıl göründüğü konusunda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim. Mesela vıcık oldu mu formalar 30. dakikada ?Fotolar da ilk maçın anısına dursun blogun bir köşesinde. Bu arada kırmızı çizgileri hakikaten TFF katalogu gibi pembe duruyor formanın üzerinde.

5 yorum :

Burak Eken dedi ki...

Arslan, iyidir, kötüdür de; Sivas'ın forması ne öyle yahu! TFF'nin kataloğunda görünce benzettiğimi sanmıştım ama adamlar resmen 2005 model Adidas tasarımı giyiyorlar!

Enes dedi ki...

Arslan forma son 2-3 yılda sahaya en çok yakışan forma olmuş. Ayrıca canlı izeyen, özellikle ve özellikle LigTV'den HD izleyenler farketmiştir ki, yıllardır özlemini duyduğumuz sarı formanın açığını kapatır nitelikte, fazlaca sarıya kaçan bi tonaja sahip...

Forma güzel de içindekiler adam olamıyor bir türlü.

Sercan dedi ki...

@Sportman
Emin degilim, ama kücük takimlar formalari adidasdan satin aliyorlar. Eski modelde daha ucuz gelmistir onlara

ugurdeveci dedi ki...

Arslan forma Canlı izlerken daha güzel duruyor bence. ben bu sene Eskişehirin ilk maçta giydiği çubuklu formayı çok beğendim. çok şık olmuş. (isim baskısı hariç) bizim formaya dönünce bu sezon ilk aldığım formam Arslan formaydı. hoşuma da gitmişti. TV'de görünce daha da bi hoşuma gitti. Sahada asil durmasından söz etmişsiniz. tabiki yeşil çimin üzerinde bize göre sarı-kırmızı parçalıdan daha asil bi forma yoktur. ama Arslan formada o kadar fısırık durmuyor. eğer elimde away tercihimi beyaz-arslan arasında yapacak olsaydım beyazı, siyah-arslan arasında tercih yapacak olsamda arslanı seçerdim. sonuca gelecek olursak. benim hoşuma gitti arslan. bana göre mercandan çok daha iyi.

N. Burak dedi ki...

2006 2007 de Monaco'nun vardı buna yakın bir renkte forması.

http://www.uksoccershop.com/images/monaco_away_0607.jpg

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır