Bu Blogda Ara

13 Eylül 2010 Pazartesi

NEDEN ASLAN ?


Galatasaray'ın resmi sitesinden yapılan duyuruya göre, takımımız sahaya Arslan formalar ile çıkacakmış. Metin Oktay'ı kabri başında anan ve maç öncesinde dev bir Metin Oktay formasını stad dışına koyacak olan kulüp, bu güzel anma törenlerinden sonra neden Arslan forma ile sahaya çıkma kararı alır, benim aklım almıyor. Kral'ın vefat günü olmasa bile sahamızda oynadığımız bir maçta dış saha formasını giymemizi de aklım doğduğum günden bu yana almıyor, ancak bir de böyle anlamlı günde bu rezalet 2 katına çıkartılmış durumda. Tamam giydiğimiz Parçalı formanın Galatasaray Parçalısı ile alakası yok, ancak yine de ana renklerimizi taşıyan iç saha formamız. Biz demesek de kulüp Parçalı diyor bu formaya, e o zaman neden Metin Oktay'ı dış saha formamızla anıyoruz ? Ne desem, ne yazsam boş...

Bu arada ilk paragrafta da bahsettim; Kulüp maç öncesi Metin Oktay'ın dev boyutlardaki formasını stad dışına koyacakmış, ayrıca takım sahaya çıkarken o forma da takımla beraber yürütülecekmiş. Daha sonra bu dev boyuttaki forma müzeye hediye edilecekmiş. Formayı henüz göremedim, ancak umuyorum bu forma Metin Oktay'ın giydiği TAM GALATASARAY PARÇALISI'DIR. Yoksa rezalet iyice büyür.

7 yorum :

victorieux dedi ki...

http://img339.imageshack.us/img339/9165/13092010079.jpg

tam parçalı değil.

Selocan dedi ki...

Sanıyorum ilk küfürümü edeceğim bu blogdaki.

pepino dedi ki...

4te 3 gidiyoruz hadi hayırlısı

Adsız dedi ki...

http://www.galatasaray.org/kulup/haber/7855.php

Bilgilendirme...

Selocan dedi ki...

Saçmalık. O zaman getirmeyecek arkadaş. Söyleyeceksin Antep'e başka forma ve kaleci ekipmanı getirecekler.

Saçmalık..

pepino dedi ki...

ben anlamıyorum ki neden uefa kuralları uygulanıyor bizim süper toto ligde. yani simdi antep siyah kırmızı cubuklu giyse biz parcalı beyaz sort giysek karısacak mı? saçmalık gercekten. premier ligde adamlar ne maclar oynatıyor bi bakın derim. sadece antepi cubuklı siyah sort ve corapla bizi de parcalı beyaz sort corapla dusunun. karısma ihtimali varmı?

Cihan dedi ki...

galatasaray'ın resmi internet sitesinden verdiği ve ozgs1905'in paylaştığı linkteki açıklama tamamı ile galatasaray'ın aczini gösterir. arkadaş senin en büyük efsane'nin öldüğü gün yapılan maçta sarı-kırmızı iç saha formanı giymek istiyosun ama deplasman takımının getirdiği forma yüzünden dış saha formanla maça çıkıyorsun.

1) galatasaray'ın bunu önceden ayarlaması gerekirdi kaldı ki antep'in dış saha forması zaten beyaz ağırlıklı ortasında da çaprz şerit var diye biliyorum (yanılıyor olabilirim) nasıl bir karışıklık yaratır bu?

2) metin oktay'ın ölüm yıldönümünü geçtim dünyanın neresinde görülmüş ev sahibi takımın formasını deplasman takımına göre ayarladığı..bence galatasaray'da merchandising'den dolayı çok rahatsız değil arslan forma ile çıkmaya.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır