Bu Blogda Ara

29 Ekim 2010 Cuma

O FOTOĞRAFIN TAMAMI


Metin Oktay'ın hiç kuşkusuz en meşhur fotosudur yukarıdaki fotoğraf. Ancak o fotoğrafın devamı var. Bütün hali yani. Galatasaray formasının en çok yakıştığı kişi, gerçek Galatasaray parçalısı ve kombinasyonu ile bu güzel pozu vermiş. Resmin büyük hali, bu fotoğrafın bir maç sonu veya devre arasında soyunma odasına gidilirken çekildiğini gösteriyor. Takım arkadaşı ile birlikte odaya doğru yol alırken armamızı tutmuş kral. Belki fotonun çekildiğinden haberdar, belki de değil...


Bu adamı da özledik, bu formayı da. Tam Galatasaray formasının güzel bir resmini, güzel bir insanla blog arşivine koyalım. Tam parçalı - beyaz şort - kırmızı çorap...

6 yorum :

Adsız dedi ki...

neden üst resimdeki renkler farklı ?

Selocan dedi ki...

Bilmiyorum, o zaten pek kaliteli bir resim değil. Ben onu google'dan buldum. Aşağıdakileri kendim scan ettim kitaptan.

koala dedi ki...

Formayı acayip beğendim. Eline sağlık Selocan...

Selocan dedi ki...

Rica ederim abi, forma doğal güzel zaten. ben bir şey yapmadım scan etmekten başka :)

uAytac dedi ki...

Çok sevindim bu resmin devamını görünce ellerine emeğine sağlık dostum

ahmetcan_48 dedi ki...

Taçsız Kral'ın yanındaki de Gökmen Özdenak abimiz :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır