Bu Blogda Ara

30 Kasım 2010 Salı

ERKEK BASKETBOL


Erkek Basketbol Takımımız'ın sene başından beri 2 farklı forma giydiğini gördük. Mutlaka kaçırdığımız maçlar vardır, fakat sanmıyorum o maçlarda farklı forma giysinler. Kadınlar mesela sezon başladığından bu yana 4 forma giydiler ki, bu sayı futbolda bile fazlayken basketbolda aşırıdır. Bir koyu bir de beyaz veya açık renkli forma yeter basketbolda. Erkekler şimdilik bu taktikle gidiyorlar fakat her an bir Mercan veya geçen seneki kırmızı formayı da giyebilirler diye korkuyorum. Kadınlar yaptı çünkü.





Bu sene giydikleri Parçalı forma geçen sene ki ile tamamen aynı. Bir değişikliğe gidilmemiş ki, doğru bir hamle olarak görüyorum ben bunu. Parçalı formayı zırt pırt değiştirmenin alemi yok, zaten oldukça sade ve güzel bir formaydı, korunması iyi olmuş.





Beyaz forma ise geçen sene kine benzer, fakat makyajlanmış. Yakaları ve gövdeden inen sarı çizgilerin yer aldığı yan tarafın rengi kırmızı yapılmış. Beyaz formaya kırmızı renk çok daha fazla yakışıyor. Bu makyajlı halini geçen seneki formadan daha çok beğendiğimi söylemeliyim. Formanın şortu da forma üstüne uygun kırmızı detaylar ile renklendirilmiş. Hani makyaj farkını göresiniz diye geçen sene ki formayı da şuraya koyayım.

Unutmadan; Fontların geçen sene kilerle aynı olduğunu söyleyelim.

Dediğim gibi kadınlarda olduğu gibi Mercan ve Kırmızı eklemesi yapılmazsa kusursuz bir forma sezonu olabilir erkekler için. Ancak eminim yapılacaktır 1-2 maç olsa da. Olunca ekleriz. Hem anlamadığım olay hala GSstore.org'da 3 sene öncesinin formaları satılıyor. Durum böyleyken, yani formalardan bir gelir etmek istemezken, futbol formaları taktiği uygulamanın ne anlamı var. Parçalı ve Beyaz iyidir. Kadınları da bir ara koyarım artık. Genel olarak Basketbol forma kültürü hakkında Lappap Hocam'ın yazısı da gelir yakın zamanda. Ben sadece ufak bilgiler ve fotolarla geçiştirdim.

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır