Bu Blogda Ara

29 Kasım 2010 Pazartesi

ERKEKLER İÇ SAHA FORMASI


Ben bile başlarım formasına modundayım ancak bir şekil kafa dağıtmak lazım. Erkekler voleybol takımımızın 3. formasını bugün henüz yeni görebildim. SporX'in haber başlığında yer alan ufak fotoğraf olmasa yine göremeyecektim. Hani futbol değil, spor kulübü diyoruz da, resmi site pek iplemiyor diğer branşları. İnsan Fenerbahçe ile yaptığımız üstelik nasıl olduysa kazandığımız bir maçın fotoğraflarını henüz yayınlamamış durumda. Gidip fotolarını çeken biri de var mı o da meçhul. Neyse yine de ufak da olsa bir fotosunu bulabildik işte.

Ne yazık ki benim için bu 3. forma güzel olmadı. Çünkü futbol takımı ile aynı temayı paylaşan voleybol takımlarımız, Mercan ve Krem formayı aynen uygulamışlardı. Fakat esas yapılması gereken Parçalı formayı yapmamışlar. Tıpkı geçen senede de olduğu gibi düz kırmızı bir iç saha formamız var voleybolda. Şu fotoğrafa bakıp üzerine yazacak bir şey yok. Görebildiğim kadarı ile Krem formamız ile tamamen aynı tasarımda. Sadece renk kırmızı - detaylar sarı yapılmış. Şortun beyaz olmasını beğendim, ancak parçalı altında olsaydı daha bir beğenirdim.


Krem formadaki Aslan figürü sanıyorum ki kırmızı formada yok. Tabi tepedeki resimden seçmek çok zor. Kadınların da 3. formasını henüz göremedim. Ancak erkekler ile aynı formaları kullanıyorlar, bu sebeple sanıyorum ki onların da iç saha forması düz kırmızı. Tabi resmini bulursak koyarız.


Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır