Bu Blogda Ara

3 Kasım 2010 Çarşamba

Galatasaray'a Uygun Away Formalar 19


Evet biraz değişik bir forma. Belki de bu başlığın en ilginç forması bu olacak. Eski hakem formalarına veya beyzbol formalarına benziyor, farkındayım. Ancak ilginç de bir çekiciliği var. Gördüğümde çok beğendim. Forma Sao Paolo'nun 3rd forması. Üzerinde çok ufak oynamalar yapıp değişik bir away yaratabiliriz bu formadan.

Formanın yaka kısmı ve kol uçları kırmızı. Beyaz ağırlıklı gövdenin üzerinde ince siyah çubuklar var boydan inen, ve ince bir düşünce; çubukların iki yanında kırmızı şeritler geçilmiş. Zaten bu detayları resimde görüyoruz. (tıklayıp büyütün)

Ne yapılabilir; Bir kere kırmızı rengi bizim kırmızımızdan olmalı. Yakaları ona göre ayarlamalıyız. Gövdedeki çubuklar içinde şunlar düşünülebilir; Siyah çubuklar aynen korunur ve bizim kırmızımızla 2 yanına şeritler geçilir. Veya siyah yerine daha bizden olan füme çubuklar iner aşağı. Ya da sarıyı da kullanmak isteriz arkadaş derseniz de; Kırmızı çubuklar iner aşağı ve çubukların yanına ince sarı şeritler işleriz. Tabi bunu ben olsam 2. plana koyardım. Öncelikle siyah veya füme çubuklar tercihim olurdu. Şort da o çubukların rengine uygun olur. Yani siyah veya füme. Kırmızı da olabilir, ancak o da 2. planda...

Beğenmeyen olacaktır mutlaka, ben beğendim. Güzel bir away olur sanki.

1 yorum :

Black Pearl dedi ki...

Footlocker calisanlari gibi olmus, yani olmamis demek istiyorum ben.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır