Bu Blogda Ara

25 Kasım 2010 Perşembe

KAPANIN ELİNDE


Çadırda kaleci formalarının satıldığı haberini aldım dün Murat Abi'den. Ancak futbolcu formalarımız kadar seri bir satış yokmuş. Birkaç adet konmuş ve kapanın elinde kalıyormuş. Tabi o da bir kaç gün öncesinden bahsediyordu. Belki de kalmamıştır. Fakat sanıyorum yine gelir, bu gelen ilk partidir. 2. , 3. olur diye düşünüyorum. Ancak ilgi varsa, öyle 10-15 tane koymak ile olmaz.

Tabi ben gidip görmediğim için fazla bilgi sahibi değilim. Ancak getirilen forma yukarıda resmi olan formaymış. Diğer 3 kaleci forması ise henüz satılmıyor. Satılır mı ? Zannetmiyorum. Hani şu siyah satılsaydı da alsaydık. Neyse, takipteyiz. Eğer meraklı iseniz elinizi çabuk tutun derim.


Unutmadan, sadece çadırda satılıyor bu seneki kaleci formamız. Diğer storelar'da ara ki bulasın.

Bir de geçen sezon kullandığımız kaleci formamız bu sezon gsstore.org'da satışa çıkmış. Meraklısına bunu da duyuralım.

2 yorum :

AksiCimbomlu dedi ki...

Bu resimdeki her iki kaleci formaisni da aldim, gayet guzeller ama gecen sene kullanmis oldugumuz kaleci formasinin yakasi cok bol. Bir de siyah kaleci formasi ciksa, onu da kesin alirim, cunku o herhalde son yillardaki en guzel kaleci formais.

Adsız dedi ki...

arkadaslar nerde bulabilirim bu formayi??

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır