Bu Blogda Ara

18 Ocak 2011 Salı

PARÇALIYA DEVAM


Açıkçası çok korkuyordum. Çubuklu forma çıktığı için parçalıyı rafa kaldıracaklar zannediyordum. Korktuğum başıma şimdilik gelmedi. Galatasaray bu akşam oynayacağı kupa maçına parçalı forması ile çıkacakmış.

Gerçi bu maç deplasmanda, benim esas merak ettiğim iç sahada hangi formayı giyecekler. İç saha formamız çubuklu forma mı olacak, yoksa parçalı ile devam edilecek mi ? Bunu Sivas maçında göreceğiz. Ya da iç saha formamız çubuklu olacak, parçalı away alternatifi mi olacak ? Söz konusu Galatasaray ise şaşırmam buna. Zaten aslında garip olan 2 tane home formamızın olması. Dünyada başka hangi takımda vardır ?

Neyse yine de şimdilik parçalı formayı unutmamışlar. Lappap'ın az önce dediği gibi yanlış, manlış ama yine de bir parçalımız olsun.

1 yorum :

E dedi ki...

PARÇALIYA DEVAM başlığını ilk okuyunca asıl ben korktum. "Neee.. Nasıl yani... 3. sene de mi bu parçalıyı giyeceğiz... Lanet olsun!" dedikten sonra yazıyı okudum ve rahatladım :)

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır