Bu Blogda Ara

15 Mart 2011 Salı

DERBİ MERCAN FORMAYLA İZLENİR


Kulübün birkaç haftadır yürüttüğü bir kampanya var. Mercan ve Aslan forma alan taraftarlara ASY Arena'da oynanacak maçlar için bilet hediye ediliyor. Şöyle kabaca bakınca güzel bir uygulama, ancak bana göre kötü. Çünkü taraftarlar kendi renkleri olan formaları aldıkları zaman (Parçalı-Çubuklu) bilet kazanamıyorlar.

Belli ki bu formalar çok tutulacak diye çok üretilmiş ve gerek Nike anlaşması, gerekse takımın berbat durumu nedeniyle elde patlamışlar. Bilet kampanyası ile de elde kalan stokları tüketmeye çalışıyorlar. Çubuklu formanın çok yeni olması ve ilk partiden sonra üretiminin azaldığı veya bittiğini düşünürsek (ben öyle tahmin ediyorum), Parçalının ise geçen seneden olduğu için zaten pek fazla rağbet görmemesi yüzünden, stoklarda artacak bir durumları olmadığı için, sadece mercan ve aslana yapılıyor bu kampanya, belli. Sarı kırmızıya gönül verenler ise elleri bomboş evlerine dönüyor.

En iyisi hepimiz birer mercan ve aslan forma alıp stada gidelim. Boyayalım yerleri gökleri pembe ve kreme.

Not1: Kampanyayı değil, neden sarı-kırmızı formalara da bu kampanyanın uygulanmadığını sorguluyorum. Yanlış anlaşılma olmasın.

Not2: Bu yazıyı forumda paylaşmıştım. Bundan böyle sizlerin de forumda paylaştığı yazılardan-tespitlerden-fotolardan seçip bloga taşıyacağım.

Hiç yorum yok :

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır