Bu Blogda Ara

10 Temmuz 2011 Pazar

BİLGİLENDİRME

RESİM KALDIRILDI

Bize etrafta çok söven var. Biraz da haklılar tabi. Beklentileri yüksek tutup son haftada hayal kırıklığı yaşatmamız insanları üzdü. Formaları ne biz tasarlıyoruz, ne de böyle sansasyonel haberleri kafamızdan sallayıp blog üzerinden trilyonlar kazanıyoruz. E deli de değiliz diye düşünüyorum. Oldu bir hata. Fakat formaların külliyen yalan çıkması diğer bilgilerin de yalan olduğunu göstermiyor. Mesela Okan'ın Hollanda Nike fabrikası gezisi sonrası sizlere aktardığı bilgiler gibi.

Okan o fabrikaya gidip yetkili kişilerle konuştu. Bunu da hepimiz için yaptı. Aldığı bilgiler direkt bizim ekibimizden birinin aldığı bilgiler. Yani formalardaki gibi ekibimize dışarıdan istihbarat aktaran birinden almadık bunları. Direkt Okan'dan geldi bu bilgiler.

Tekrar hatırlatalım. Galatasaray'ın Nike Hollanda fabrikasında diğer elit takımlarla birlikte bir yanyana olan bir ofisi var. O ofiste Galatasaray için formalar tasarlayacak olan insanlar çalışıyor. Tıpkı Barcelona, Manchester veya Celtic gibi. Bu ofis meselesi yalan değil anlayacağınız.

Bu kadar masrafa girmiş ve diğer elit takım kategorisinde yer alan takımların yanına ofis açmış bir firmanın Galatasaray'ı önemsemeyeceğini düşünemiyorum. Tek mantıklı açıklama var kafamda. Özel formaların yetişemediği durumu. Hani nasıl yetişemez diyorsunuz, ben de diyorum. Ancak atıyorum Barcelona'nın 2012-2013 sezonunda giyeceği formasına bile şimdiden çalışmaya başlıyor bu tip firmalar. Biz ise Şubat ayında henüz yeni yapmıştık anlaşmayı.

Bundan yola çıkarak da Galatasaray'ın kendisine özel formalarına gelecek sezon kavuşabileceğini tahmin ediyorum. Yani o açtıkları maliyetli ofis çalışmaya henüz yeni başlamıştır ve seneye bize özel formalar üreteceklerdir. Tek tahminim bu. Yoksa gerçekten gidip bizim buradaki Hüseyin Abi'den halı saha takımıma bile yaptırabileceğim hazır kalıp ve tasarımları neden ta Hollanda'da özel ofiste yapsınlar.

*Resim için takipçimiz Clifff'e teşekkür ederim.

29 yorum :

ultrAslan38 dedi ki...

vallah benim kafam simdi cok karisti :/ bu fotograf photoshop degilmi? galatasaray sitesinde 17 temmuz da formalar aciklanacak yaziyordu... dün 9 temmuz galatasaray parcali forma ortaya cikiyor ve photoshopla degistirilmis!

npalim artik bekliyeceyiz :)

Emin Solmaz dedi ki...

Malum bizim forma Trabzon'un formasıyla aynı. Ama iyice inceleyince bir detay dikkatimi çekti. Biliyorsunuz bu kalıpta yaka tek renk. Trabzon'un formasına baktığımızda yaka sağ taraftaki renk olan maviyle kaplı. Bizim formadaysa sol taraftaki renk olan kırmızıyla. Bu kalıpta yakanın hangi taraftaki renk ile aynı olacağına dair bir standart var mı yoksa duruma göre değiştirilebiliyor mu?

Selocan dedi ki...

@Muhammed Emin Solmaz

Seçebiliyorsun o kadarını diye düşünüyorum :)

gillerprensi dedi ki...

ya arkadaşlar bu resim illa ki her şeyin bittiğini mi kanıtlıyor? yani bu fotoyla hazır kalıp kullandıkları kesinlik mi kazandı? ben öyle olduğunu düşünmüyorum. bu fotoğraf sadece bir fotoğraf da olamaz mı?

ES dedi ki...

Bende elit takim oldugumuzdan eminim. Niye dersenis birkac noktalarim var.
1. Nike yillik buyuk bir para gs'in hesabina yatiriyor, bu parayi geri kazanmak istiyorlar. Nike kendisi de biliyor bizim taraftarlar katalog formayi kabul etmeyecegimizi (gecen sezon Adidas formalara bi bakalim, ozel bir tasarim)
2. Sitemizde bizim kulub yeni kamp urunleri gelecigini soyledi ve simdiki giyidimiz urunler gecisi oldunu soylediler. Simidiki giydimiz edik collection oldunu goruyoruz ve bu sonra sadece yeni collection var ve oda elit takimlarinin giydigi urunler. Elit takimlarda kamp urunleri, yeni formalarla birlikte tanitildi. Onu Galatasarayda bekliyorum.
3. Galatasaray turkiyenin nikefootball.com'da yer aldi. Trabzonspor mesala almadi. Bu da elit oldugumuzu kanitliyor, yani benim dusuncem bu.
4. Arda'nin usteki fotograf stilini shaktar donetsk'de(elit takim) kulandi. Buyrun bakin: http://farm7.static.flickr.com/6125/5920720860_597981db2e_b.jpg

Insallah yeterince anlatim size ve benim dusuncemi iyi paylastim.

ES dedi ki...

Bir iki sey daha eklemek istiyorum.

Elit oldugumuzu kaleci formayla anliyacagiz. Niye derseniz.. Nike her sene bi kaleci forma design cikartiyor ve her elit takim bu kaleci formayi giyiyor. Bu foto'da fc porto (elit takim) kaleci heltonun giydigi forma bu sene designi olmus oluyor: http://img197.imageshack.us/img197/3118/porto1.png

Ve ikinci noktam. Ardanin giydigi forma bir parcali forma yani. Parcali forma nekadar degise bilirki? Onu bi anliyamadim. Ani foto'da Hulk'in formasina bakin bi.. O forma da ayni katalog'dan gelmis gibi gozukuyor, ama degil iste.

ES dedi ki...

Bir iki sey daha eklemek istiyorum.

Elit oldugumuzu kaleci formayla anliyacagiz. Niye derseniz.. Nike her sene bi kaleci forma design cikartiyor ve her elit takim bu kaleci formayi giyiyor. Bu foto'da fc porto (elit takim) kaleci heltonun giydigi forma bu sene designi olmus oluyor: http://img197.imageshack.us/img197/3118/porto1.png

Ve ikinci noktam. Ardanin giydigi forma bir parcali forma yani. Parcali forma nekadar degise bilirki? Onu bi anliyamadim. Ani foto'da Hulk'in formasina bakin bi.. O forma da ayni katalog'dan gelmis gibi gozukuyor, ama degil iste.

Casper dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Dil çıkaran oğlan dedi ki...

şimdi, eğer home forması bu olacaksa sırt kısmı tek renkmi yoksa parçalımı olacak ve arma dikişmi olacak? dikiş olacaksa içine ne yazılacak? yoksa bu "ruh der ki" olayı armanın iç trafına yazılacak şeyimi temsil ediyo? olabilir bence kimse düşünmedi bunu.

selcuk55 dedi ki...

arkadaslar maci bakiyorsaniz ordaki beyaz formamimizin nike amblemide siyah...bence su ardanin oldugu resimdeki forma bizim forma degil bunu belirteyim...bu sadece nike'in artik sponsorumuz olduguna dair bi resim... bi arkadas bizimlen acayip oynuyor...photoshoplan biri oynamis oraya koymus...iki üc kisiden baska o formayi sayfada görmedi nasil oluyorsa ...diyecegim bu boktan formalar icin nike bize 5 milyondan fazla para vermez...hele hele bu kadar gecde sürmezdi ortaya...baksana gecici forma neyin nesi..gecici antreman ürünleri neyin nesi...verirdi bize hazir bisey alin bunu kullanin derdi...

Clifff dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
celal dedi ki...

suadiye GS Store eski çalıstıım yer,gdip orda sordum formalar nsıl,parcalı formanın resimdekiyle aynı mı die,icimi rhatlatan seyler söledler. burda hmen pylasayım ddim. parcalı forma resimde ki gbi olmyacak,bu sdece retroymus. özel olrak hpimzin bldigi gbi hollanda da tasarlanmıs. siyah formanın river plate frması gbi olcaını,armamızn dha byuk ve yıldızların braz dha ustte olacaını söledi.

Sühan Alp dedi ki...

@ Clifff'e katılıyorum. Hatalar elbet olacaktır ki bu sizden kaynaklanan birşey değil, yeter ki samimiyet azalmasın.

Ayrıca eğer formalarımız katalog ürünü olsaydı daha erken tanıtırlardı diye düşünüyorum çünkü katalog ürünü dandik formaların satışında zararı olur -ki zaten baya bir zarar olur-.

Herşey olabilir, az kaldı şurda bekleyip göreceğiz, temennimiz ilk duyumlardan yana.

uLas dedi ki...

@celal dediklerin doğruysa içimi acayip rahatlattın..

www.yonja.com dedi ki...

@celal umarım dediğin gibi çıkar bu forma muhabbeti çok moralimizi bozdu biraz daha açıklama yaparsan seviniriz

www.yonja.com dedi ki...

@celal bu forma meselesi çok canımızı sıktı umarım dediklerin doğrudur bize biraz daha detaylı anlatırsan çok sevinirim

Emek Aslan dedi ki...

Milletin kulüp başkanı kodese giriyor, alnımız açık başımız dik tek derdimiz formalarımızın kalitesizliği olsun be Cimbomlu kardeşlerim :)

celal dedi ki...

slediklerime ekleyeblceim storeda 2arkadsıma da sordum ve her ıkısı de parcalının resimde olan forma olmadıını ısrarla slediler. emin olduklarını ancak formanın kndisini diil,kulub binasında cizimlerini gorduklerini söledler. ayrıca formaların dha turkiyeye glmedklerini bliolarmış,bn gldi die slediim zman muhtemelen esenyurttaki lojistk mrkeznde olablceini slediler.

celal dedi ki...

adidasla sözlesmenin fesih ndeni adidasın storelara formaların bten bdenneri göndermeyişi ve uefayı kzandıımız dnemdeki gbi umursamadıklarını,uyarılmalarına ramen 2sezondr aynı dvam etmelrymiş. bunnardan dolayı nike ile annaşılmş,GSa özel tasarımlar soz konusymus ve formalar su anda storelarda kmseye gösterilmiyormuş.ortada sdece bi kaç kişinn tesadufen gordugu cizimlerden bşka bşi yokmşş.17temmmuzda da lansman ypılcakmış...

Burak Eken dedi ki...

Abi, işin kalıbında falan değilim de, insan hazır kalıp bile olsa düzgün bir şey yapmaya çalışır.

BU PARÇALI TAM BİR REZALET! GEÇEN SENEKİNDEN BİLE KÖTÜ! BU KADAR MI SALAK ADAMLAR YAPIYOR GALATASARAY FORMALARINI? BU NE KÖR TALİH?

Şekil Yapmayın. dedi ki...

@celal suadiye gs store kapanalı 3 4 ay oldu. ne yaptın sen ya?

Arif Serhat Çakır dedi ki...

@Şekil yapmayın
Kapanmamış. Taşınmış.

http://www.galatasaray.org/gspazarlama/haber/9146.php

calibra dedi ki...

Tüm yazışmaları (bir önceki post vs.) okuduktan ve tepkilerin tamamını gördükten sonra bir mesaj atayım istedim.

Buradaki herkes iyi niyetle, vaktinden önce bir çok şeyi meraklısına taze taze sunmak için uğraşıyor. O yüzden Blog ekibine tepkiyi inanılmaz yersiz buluyorum. Blogun kapanması vs. konularına sadece gülüyorum.

Yeni formalar da beklediğimiz gibi olmayabilir, ama biz bu blog ve okuyucuları sayesinde bir çok kişinin dikkatini çektik, yine çekeceğiz. O yüzden yazılarımızda hakaretamiz kelimelerden uzak durulması gerektiğini düşünüyorum.

Sonuçta yasal yaptırım da söz konusu. O yüzden dikkat edelim.

Velhasılı, Formaların tanıtım tarihini bekleyelim ve görelim. Ondan sonra sesimizi duyururuz. Gider store'un önüne açarız dovizleri...

ayanux dedi ki...

konuşmak için henüz erken bence 2011-2012 sezonu formalarının resmi tanıtımını beklemek gerekir.

pinarfiliz dedi ki...

benim şahsi fikrim özel tasarım formaları yetiştiremediler ve bu sezonluk hazır kalıptan yaptılar formaları.ben hazır kalıp formalar için bize 5 mil luk anlaşma yaptıklarını sanmıyorum .bekleyelim görelim diyelim.

selcuk55 dedi ki...

resimler niye kaldirildi??

Adsız dedi ki...

sacma bir istek olmus, resim sizin sizdirdiginiz bir resim degildi zaten.

Kadircan dedi ki...

blogu hazırlayan renkdaşlarım elinize sağlık bişeyleri yapıyorsanız ve ya yapmaya çalışıyorsanız takımın kötülüğü ya da sizi takip edenleri ha ha nasıl kandırıyoruz mantığıyla yapmıyorsunuzdur heralde.kendi adıma size teşekkür ediyorum şurda forma kültürü öğreniyoruz renklerin çizgilerin anlamlarını öğreniyoruz sayenizde varsın bi kaç bilgi yanlış olmuş olsun iki tane dallamanın lafına bakacaksanız o da sizin ayıbınız olur...

Adsız dedi ki...

fenerbahçe'nin 2 sezondur tüm formalarını cidden beğeniyordum. hatta kaleci formaları daha da hoşuma gidiyordu ama bu sezon ki formaları tek kelimeyle "berbat".

ps. sanırım 3 sezondur isim, numara fontları aynıydı. bu sezon onuda değiştirmişler yeni font formalardan da kötü.

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır