Bu Blogda Ara

13 Ekim 2011 Perşembe

Tivitli Sarı

Dün, sarı forma satışa çıktı bildiğiniz gibi. Selocan da bahsetti bundan. Ben de bu konu üstüne bi'şeyler yazacaktım, fakat az önce yaşanan bazı ufak gelişmeler sebebiyle, bunu yarın ya da öbür güne erteledim.

Bi' yarım saat filan önce, Fcn Blog'un twitter adresi, şu tivit aracılığıyla, Bursaspor maçında sarı formayla sahaya çıkacağımızı duyurdu. Ben buna hem şaşırdım, hem de şaşırmadım. Nasıl oluyor, şöyle: sarı formanın satışa çıkarıldığını duyduktan sonra, ben şöyle bi'şey demiştim Twitter'da. İçim kan ağlayarak. Ama bunun, bu şekilde duyulmasını da, doğal olarak beklemiyordum. Kaç gün öncesinden, hocanın kızının tıvitır hesabından, falan...

Biz nefesimiz yettiğince, bu kulüpte, özellikle futbol takımında forma kültürünün oturması gerektiğini söyleyeceğiz. Olabildiğince, işlerin normal yürümesi gerektiğini belirteceğiz. Tanıtım amaçlı olarak, yıllardır özlemle beklendiğini rahatça söyleyebileceğimiz sarı formanın bu maçta giyilmesi, hatta birkaç iç saha maçında giyilmesi bile anormal değil. Ama, taa haftaiçinden, böyle duyulması, bu şekilde yayılması, ne kadar doğru, bilemiyorum.

Edit:Yasin Güneş arkadaşımız, yorumlarda uyardı, Fanatik dün (yani perşembe) şu haberi vermiş sayfalarında. "Büyük ihtimal Yalçın Dümer söylemiştir" diyor. Muhtemel. Ama yazıya bakınca, klasik spor gazetesi tahminlerinden biri olabileceği de görülüyor.

3 yorum :

YASİN GÜNEŞ dedi ki...

Bursa maçında sarı forma ile sahaya çıkılacağını fanatik gazetesi yazmıştı. Büyük ihtimal yalçın dümer söylemiştir.

L dedi ki...

@yasin güneş:

teşekkürler hocam, editliyorum.

kalihan dedi ki...

Yeni bir forma cikariyorsun, taraftarinda forma satin alma kulturu henuz daha yerlesmemis, senin de ekonomik olarak dertlerin buyuk, dolayisi ile forma satmak istiyorsun. Stada gelecek 40 bin taraftarinin onunde yeni formani giymek ve onu en guzel sekilde tanitmak kadar dogal bir sey olamaz. Deplasman macinda giymek kadar ayni etkiyi vermez. Hafta icinden duyurulmasinda da bi anormallik yok. Hocanin kizi gidin sari forma alin, stat sapsari olsun diyor, forma satisina hizmet ediyor. Bunun nesi yanlis allahaskina ?

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır