Bu Blogda Ara

21 Kasım 2011 Pazartesi

MUSLERA'NIN SOĞUK HAVA İLE İMTİHANI

Kimsenin dikkatini çekti mi bilmiyorum ama Muslera soğuktan korunmak için içine kırmızı içlik, altına da yeşil uzun tayt benzeri bir şey giymişti. Dikkatli bakınca diz kapaklarında Nike logosunu görür görmez içime kurt düştü ve hemen maç fotoğrafları beklemeye başladım.

Nike'ın Base Layer ürün gamında bulunan taytların hiçbirinde logo diz kapağında olmaz. Bunu çok iyi bildiğim için aklıma gelen tek şey tozluğunu çok fazla yukarı çekmiş olabileceği idi. Diğer ihtimalleri düşünmek bile istemedim.

Resimler haber sitelerine düşer düşmez hemen Muslera fotoğraflarını aramaya başladım ve şu manzara ile karşılaştım;

21 Kasım 2011 Beşiktaş Maçı


Maalesef eğer yanlış bir değerlendirme yapmıyorsam giydiği tayt değil ikinci bir tozluk. Muslera'nın siyah kısa taytını görebiliyoruz. Yüksek ihtimalle ikinci tozluğu bilekten kesip üst baldırlarını kapatarak giydirmişler. Böylelikle kısa tayt, kesilmiş tozluk, tozluk üçlemesi ile ilginç bir görüntüye şahit oluyoruz.

Tabi bu manzara Muslera'nın kendi şahsi isteği de olabilir. Vaktiyle Macar kaleci Gabor Kiraly'nin de pamuklu gri eşofman altları tercih ettiğini biliyoruz. Muslera'nın soğuk havada oynayacağı diğer maçları da izlemek gerekir. O zaman Muslera'nın seçimi mi, yoksa anlık üretilen bir çözüm mü biz de anlamış oluruz.

Gabor Kiraly

5 yorum :

atakan dedi ki...

http://www.rerererarara.net/sozluk.php?id=739607

gssözlükte de yazmıştım, muslera lazioda da uruguayda da böyleydi...dünya kupasında da sürekli üst üste giymişti...

ayanux dedi ki...

acaip bir huy. çok eski fotoğraflarına da baktım tayt ta giymiş. sıcak hava soğuk hava da önemli değil. zemine göre mi böyle yapıyor anlamadım.

N. Burak dedi ki...

O kırmızı içliği her maç giyiyor, uğur filan herhalde. :)

İsmail dedi ki...

Gabor Kiraly'ninki de tam yatak eşofmanı.

Levaic dedi ki...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/50/Musleragaziantepspor.jpg

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır