Bu Blogda Ara

28 Şubat 2012 Salı

Dik


Pazar günü feci heyecanlı bir maç oldu. İkinciyle fark 9. İşler iyi gidiyor. Maç öncesi harika bir koreografi. Ama maalesef çıkıntılık yapmak zorundayım.

Bu muhteşem, yıllar boyu hatırlanacak, belki ülke futbol tarihinin en iyisi olan koreografide oyuncuların ayağında beyaz çorap görüyoruz. Olması gereken -ve takımımızın da bir türlü giyemediği- kombinasyonu yine göremiyoruz.

Şu üzücü; bu işe imza atanlar tribünden insanlar, belli ki müdavimler. Onların bu konuda hata yapması iyiye alamet değil açıkçası. Umarız ilerde bu tip koreografilerde forma hususunda daha dikkatli olunur.

10 yorum :

koala dedi ki...

Hakikaten ilginç adamlarsınız :) Eleştirmek için söylemiyorum, sakın yanlış anlamayın ama acayip şeyler görüyorsunuz. Hep dedim, şu blog okuduğum en blog ruhuna sahip bloglardan biri. Amma blog dedim lan, bitmedi muhabbet. :))Tekrar tekrar elinize sağlık

atakan dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
atakan dedi ki...

en azından forma tam parçalı olmuş bu bile başarıdır benim için

Burak Eken dedi ki...

Maçın özetini izler izlemez (koreografiyi görünce) ben de Twitter'da direkt bunu yazmıştım. :)

Harbi "iyi değiliz". :)

Adsız dedi ki...

O mükemmel kareografide bunları görmedim bile, tüyler ürperticiydi. Takılmaya gerek yok bence çünkü beyazda çorapta var tarihimizde, çubukluda var sonuçta.. (Tabiki bende deli gibi istiyorum TAMPARÇALI ama elde deil:(

aslan formaları dedi ki...

şu an ligtv veriyorlar

Alpaslan dedi ki...

uA forum, facebook, twitter hangi kanaldan ulaşabilirseniz, hatta her maç forması, tribün hareketlerindeki eleştirilerinizi iletebilirseniz ve bunda ısrar ederseniz, sonuca ve ideale daha kolay ulaşılabilir. Sonuçta her daim kulübe çok yakınlar.
Oğuz beye yazın, @Oguz_Altay, uA ın kendisine yazın.
Ayrıca GS Store Nurettin bey twitter da aktif, sizin linkinizi atmıştım ben ona. Ulaşabilirsiniz cevaplıyor da soruları, @NKantarelli kendi hesabı.
Eşofmanları beğenmiyordum, gelişme var mı diye sordum, size de bilgi olsun.

Nurettin Kantarelli ‏ @NKantarelli
Martta yeni sezon ürünleri satışa girecek. Nike ürünleri ise yeni forma lansmanı ardından (Temmuz gibi sanırım)

Alpaslan dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
L dedi ki...

@koala: eheh. eyvallah abi. ya bilmiyorum, biz zaten bu konuya çok kurulan adamlarız. gereken yapılmadıkça da daha fena oluyoruz sanırım :)

@sportman: ya, bunu dile getirmek istemiyorum, çünkü o zaman "abi ben var ya, çok çatlağımdır" basitliğine kaçmak var işin ucunda. fakat dışardan bakınca cidden iyiye alamet değil bu :)

@atakan: haklısın hocam, şu anda sahaya bile tam parçalıyla çıkılmadığına göre...

@shopen: valla öyle diyorsunuz ama, böyle devam edersek, konyaspor'lardan farkımız kalmaz. eğer "büyük" takım olduğumuzu iddia ediyorsak, bu meseleleri çözmemiz lazım.

KINGELVIS dedi ki...

Tam parcalı ve corap mevzusunu Nike veya yönetime toplu şekilde bildirsek belki faydası olur ...

Copyright © 2010-2014 galatasarayformalari.com - Tüm Hakları Saklıdır